מתווכים בראשון לציון באפס עמלת תיווך

מתווכים בראשון לציון, הנכס שלך ואפס עמלה

מתווכים בראשון לציון באפס עמלת תיווך

מתווכים בישראל צריכים להכיר את האזור שהם פועלים כדי להציע שירות שמשתלם ללקוח. אם מתווכים מפרסמים דירות להשכרה או מכירה בהתאם לקהל היעד העירוני, יש להם סיכוי גבוה יותר למצוא לקוח ולסגור עסקה.

בין היתר, ניתן לראות את הביטוי לזה בהבדלים בין פעילות של מתווכים בראשון לציון ובערים גדולות אחרות – לבין הפעילות שלהם בערים קטנות ובפריפריה הרחוקה בצפון או בדרום.

  • ראש ובראשונה, ראשון לציון היא עיר מרכזית בישראל שכוללת לצד שטחי מסחר רבים גם אזורי תעסוקה, מקומות בילוי, שכונות מגורים ושטחים חקלאיים.
  • שנית, ראשון לציון גדלה בקצב מהיר ומתווכים נדרשים להישאר עם אצבע על הדופק כדי לייחד את הנכס של הלקוח שלהם מנכסים אחרים. אם אותם מתווכים עושים את זה כמו שצריך, לבעלי נכסים מסחריים ופרטיים יש המון מה להרוויח.

ההוכחה לזה היא השירות הייחודי של זירו מתווכים: מימון וביצוע של כל העבודה והשירותים, אבל באפס עמלה. בפועל, מה שרשת זירו מתווכים עושה הוא לשנות לגמרי את האופן שבו מתווכים בראשון לציון התרגלו לעבוד. המרוויחים העיקריים מכך הם בעלי הנכסים בראשון לציון, שיודעים שכיום יש להם למי לפנות כדי לרכז את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת.

כאשר בעלי הנכסים מקבלים שירות מקיף שכולל את הכל באפס עמלה, מתפנה להם זמן לבילויים, לקריירה ולמשפחה. במקביל, המתווכים עובדים כדי להביא אליהם לקוחות ובשביל לשווק את הנכס שלהם בתקשורת המקומית והארצית. כך המתווכים מעלים את הנכסים על המפה ומייצרים עבורם בולטות גם בעיר גדולה ומרכזית כמו ראשון לציון.

מלבד זאת, בתחום הנדל"ן יש משמעות גדולה לכל אחוז בודד של עמלה – ולכן היתרון של אפס עמלה בולט בצורה ברורה יותר. במקום לשלם ביוקר על שירותי תיווך, אפשר לפנות אל זירו מתווכים ולהעביר אליהם את המושכות. מאותו רגע והלאה, בזירו מתווכים לוקחים אחריות על העיצוב, השיפוץ, השיווק והטיפול בנכס ולך רק נותר לחתום על החוזה.

אם ברצונך ליהנות מהיתרון הזה של מתווכים בראשון לציון, כדאי לחייג 1599-505656.

זירו מתווכים” – הנה חברה ארצית  מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

בטלפון ארצי 1599-505656

[email protected]

www.zeroreal.co.il

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==