מתווכים בגבעתיים באפס עמלה

מתווכים בגבעתיים – מקסימום של מקצוענות במינימום של מחיר

מתווכים בגבעתיים באפס עמלה

אם אתם בעלי נכס ומעוניינים למכור או להשכיר אותו אתם כנראה כבר מבינים שלעשות את זה לבד זו לא משימה כל כך פשוטה. הטלפונים, האנשים שמעוניינים לבוא ראות את הדירה בשעות הערב המאוחרות, השאלות הבלתי נגמרות והצורך לשווק את הבית, המשרד או הדירה מספר פעמים ביום יכולים להיות מאוד מעייפים בסופו של דבר. בדיוק לשם כך אתם מחפשים מתווכים בגבעתיים ואם עדיין לא מצאתם אתם יכולים לעצור את החיפושים כי המתווכים הטובים ביותר בגבעתיים בפרט ובישראל בכלל מחכים לכם בחברת זירו.

למה לבחור בזירו? בזכות המחיר, השירות והמקצוענות

אנחנו בחברת זירו מציעים לכם שירות מצוין שכולל גם עיצוב ושיפוץ של הנכס, גם שיווק מקצועי ברמה הגבוהה ביותר של הנכס, גם טיפול משפטי במידת הצורך, גם הכנת חוזה שלכם מול הרוכשים או המשכירים, גם טיפול בתקלות בכל שעות היום והלילה, גם טיפול מול הרשויות וזו רק רשימה חלקית.

בנוסף לשירות המדהים שלנו אנחנו בזירו גם מציעים לכם אפס אחוז עמלה בכל עסקה, כלומר אתם לא רק מקבלים את השירות הטוב ביותר שכולל מגוון רחב של שירותים אלה גם מחיר ללא תחרות. כאשר אתם מחפשים מתווכים בגבעתיים אתם מחפשים שירות ומחיר ואת זה בוודאי תמצאו אצלנו ובגדול וזה עוד לפני שאתם יודעים כמה מקצועית העבודה של המתווכים שלנו.

העיר גבעתיים – תל אביב הקטנה

רבים נוטים ללגלג או אפילו לצחוק על העיר גבעתיים אבל האמת היא שמדובר באחת הערים המבוקשות ביותר בישראל בכלל ובמרכז הארץ בפרט ולא בכדי יותר ויותר אנשים מגיעים להתגורר בה מדי שנה.

אז נכון שגבעתיים היא עדיין לא תל אביב עם המסעדות והחנויות שפתוחות 24 שעות ביממה אבל בהחלט מדובר בעיר מצוינת עבור צעירים שרוצים להתחיל את חייהם, זוגות צעירים עם ילדים שמעוניינים בחינוך ברמה הגבוהה ביותר וגם אנשים מתבגרים שרוצים לחיות חיים מלאי תרבות ושלווה. גבעתיים כיום היא חלום עבור הישראלים, מדובר בעיר מתפתחת מאוד שרחוקה עדיין מהשיא שלה ולכן המחיר שאתם יכולים להשיג בעזרתנו עבור הנכס שלכם הוא גבוה מאוד ואנחנו בזירו מבטיחים לכם את העסקה המושלמת.

לפרטים נוספים – פנו אלינו כעת!

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 

1599-505656

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==