שאלות ותשובות

האם אתם מתווכים או חברה לניהול נכסים ?

נעים מאוד אנו חברה לשיווק וניהול נכסים הבאה להעניק ללקוח שירותי ניהול מקיפים באפס עמלה.

איך אדע שתעשו הכל כדי להשכיר את הנכס שלי ?

שאלה טובה. החברה שלנו עושה הכל ומעבר לכך. המטרה שלנו שאף נכס לא יעמוד ריק אפילו יום אחד. וזאת למה? כאשר נכס שלך עומד ריק אין לנו רווח, אלה רק הוצאות. יוצא מכך שיש לנו אינטרס משותף עם בעל הנכס, שהנכס יושכר במהירות המרבית. חשוב לא פחות. אנו דואגים להשכיר את הנכס לשוכר אידאלי ולאו דווקא לשוכר הראשון שמעוניין בנכס.

מעבר לכך בחבילת הניהול נכסים שאנו מציעים אנו דואגים לפרסם את הנכס בכל המדיות ונציגנו מראים את הנכס ככל שנצטרך. חשוב שתדעו גם אם השוכר שלכם צריך ציוד או ריהוט, כגון מיטה ארון פלזמה מקרר וכו', אנו נספק לו אותם על חשבוננו בכפוף להסכם, וכל זאת על מנת שהנכס יושכר במהירות המרבית.

אני גר בבאר שבע ויש לי דירה קטנה בתל אביב, האם שווה לי למסור אותה לניהול?

מסירת הדירה לחברה מנוסה אחראית תניב לך שקט נפשי ורווח כספי. יש קושי רב לנהל נכס שהוא רחוק מעיר מגוריך, שלא נדבר על ההוצאות השוטפות והזמן הכרוך בלהגיע אל הנכס בשביל כל תקלה יציאה או כניסה של שוכרים. חברה מקצועית תדע להשביח את הנכס ותנהל אותו במקסימום שירות ורווח עבורך. על כך יכולים להעיד מאות מבעלי הנכסים שאנו מנהלים בעבורם את הנכסים. תראה כל היופי הוא שבזירו פתחנו מודל שגם יממן עבורך את כל הפעולות באפס עמלה. ומצד שני אנחנו דואגים להוריד מימך את כל ה"כאבי ראש". אין יותר מושלם מזה.

אני קבלן שבונה הרבה פרויקטים, הוצאות השיווק והמכירות הם נתח גדול מהוצאותיי, איך יתכן שאתם ממנים את כל ההוצאות עבורי?

שאלה מצוינת, תראה אנו רואים בפרויקט שלך כפרויקט שלנו. יש לנו אינטרס משותף להצליח יחד.

המטרה שלנו היא לאפשר לך ליזום, בשקט ללא הוצאות ו"כאבי ראש" מיותרים. כאשר אתה תדע שיש מאחוריך גב שיווקי וכלכלי חזק אתה תתרכז בעשייה וביזמות בלבד.

ההשקעות שלנו בפרויקט שלך הם הבעת אימון בחברה שלך ובפועלותיך. מרגע כניסתנו לתפקיד אנו באים לייצר עבורך מכירות ורווחים. משמע ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו.

יש לי בעל מקצוע שאני מאוד מרוצה ממנו, האם אני חייב לעבוד עם בעלי המקצוע שלכם?

לא כי מבחינתנו זה רק שירות. בכל בעיה אתם יכולים לעבוד עם כל בעל מקצוע שתיבחרו. המטרה שלנו היא הורדת "כאב הראש" מבעלי הנכסים, אנו עובדים עבורכם בלבד. בעלי המקצוע שלנו נבחרים בקפידה ואינם משלמים לנו בשום דרך, וזאת כדי שאנו נייצג אתכם נאמנה ובשקיפות מלאה. אם החלטתם לקחת מאיתנו בעל מקצוע אנו דואגים גם לבעלי מקצוע אמינים וישרים וגם אנו "מתווכחים" איתם עבורכם, על מנת שאלה יעשו לכם הנחות גדולות ככל שניתן. הואיל ואנו מנהלים כמות גדולה של נכסים ואנו מספקים לבעלי המקצוע הרבה מאוד עבודה, כל ההנחות הכמותיות עוברות אליכם.

יש לי נכס למכירה האם אני משלמת עמלות תיווך ?

לשמחתנו איננו חברת תיווך, אלה חברה לשיווק וניהול נכסים. לקוחותינו אינם משלמים עמלות תיווך.

אנו פועלים בצורה אחרת ממתווך, פועלים ועושים הרבה יותר פעולות ממתווכים, והכל למען מכירת הנכס שלך. החזון שלנו הנו להעניק שירותי ניהול שכוללים הכל, באפס עמלה.

לדוגמא: בבואנו לנהל ולשווק את הנכס שלך אנו נבנה עבורך תכנית מסודרת למכירת הנכס. במידה והנכס שלכם זקוק לצבע ו/או מטבח חדש ו/או עיצוב ו/או ניקיון ו/או שיפוץ, אנו נעשה זאת באישורכם ועל חשבוננו. בכפוף כמובן להסכם מסודר.

הגישה שלנו היא גישה ניהולית אשר משלבת מגוון רחב של פעולות ושירותים העונים על הצרכים של הלקוח. אנו ממליצים לך לקרוא מה את מקבלת באפס עמלה בסעיף שיווק וניהול נכסים למכירה.

האם יש לי אפשרות להיות מעורב בהסכם עם השוכר או בבחירת השוכרים ?

בוודאי שכן, יש כאלה שמעדיפים שכך ובשמחה. יש לך אפשרות לאשר את השוכרים, לראות את ההסכם לפני החתימה, להוסיף סעיפים ו/או לדרוש ערבויות מחמירות. אתם שותפים לכל החלטה. הכל נעשה באישורכם בלבד.

נשמח לענות על כל שאלה נוספת גם באימייל.

יום נפלא

צוות זירו

[email protected]

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==