מתווכים מומלצים בראשון לציון | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בראשון לציון – כי מגיע לכם להיות מספר אחת

מתווכים מומלצים בראשון לציון | הכל כלול | באפס עמלה

אם אתם מתלבטים האם לעבוד עם מתווך או לנסות ולמכור או להשכיר את הדירה בעצמכם אתם לא לבד, יש עוד לא מעט ישראלים שמתלבטים כמוכם בדיוק באותה השאלה. בזמן שחלק קטן יבחר לנסות ולעשות את התהליך לבד אתם תקבלו החלטה מושכלת ונבונה ותצטרפו לאלפי הישראלים שמחליטים לא לקחת סיכונים ובוחרים לעצמם מתווך שעושה עבורם את כל העבודה.

מתווכים מומלצים בראשון לציון תוכלו למצוא אצלנו בחברת זירו, חברה אמינה ומנוסה שיכולה לעשות עבורכם את ההבדל בין תהליך מכירה/רכישה/השכרה פשוט וקל לבין תהליך ארוך ומסורבל.

למה מומלץ לכם לבחור בחברת זירו?
היתרון הגדול שלנו על פני האחרים הוא שכל השירותים שלנו ניתנים באפס עמלה ובפריסה ארצית. שמעתם נכון – אצלנו אתם מקבלים רשימת פעולות ארוכה מאוד הכוללת פרסום ושיווק של הבית או הדירה, עיצוב ושיפוץ, טיפול משפטי, טיפול ברשויות, תיקונים, ריהוט לדייר, זמינות של 24 שעות ביממה והכל באפס עמלה.

כאשר אתם בוחרים מתווכים מומלצים בראשון לציון אתם כמובן מנסים למכור, לרכוש, לשכור או להשכיר בית או דירה בראשון לציון אבל חשוב שתדעו שאצלנו אתם יכולים לקבל שירות בפריסה ארצית ואם אתם עוברים מראשון לציון או עוברים לראשון לציון מעיר אחרת אתם כמובן גם עושים את זה איתנו.

העיר המבוקשת ביותר למגורים באזור המרכז
אם תעשו סקר קצר ותשאלו את הסובבים אתכם באיזו עיר הם הכי היו רוצים להתגורר באזור המרכז כנראה שגם אתם תגיעו למסקנה שראשון לציון כיום היא העיר המועדפת על רוב הישראלים. עיר היין נמצאת בהתפתחות אדירה ומלבד העובדה שהעיר מתחדשת ונבנית כל הזמן ניתן למצוא בה פארקים ענקיים, מרכזי בילוי, קניונים, מקומות עבודה מרובים ואווירה צעירה ונעימה שאליה אנחנו רוצים להתעורר בכל בוקר.

אם בעבר כולם רצו לגור בתל אביב הרי שהיום זה משתנה והעיר המועדפת היא ראשון לציון אשר טומנת בתוכה איכות חיים ורמת חיים מהגבוהות ביותר. התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר שלנו והשאירו לנו הודעה – את שאר העבודה מכאן ואילך אנחנו כבר נעשה עבורכם.

זירו מתווכים – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==