בתל אביב – מתווכים מומחים בתל אביב באפס עמלה!

גם בתל אביב – מתווכים מומחים גם בתל אביב באפס עמלה!

לשווק ולנהל את הנכס שלכם ב-0% עמלה
בעלות על נכס למכירה או להשכרה לא חייבת לכלול כאב ראש של ריצות וביורוקרטיה. תכירו את ״זירו מתווכים״,

החברה שתדאג לנכס שלכם בזמן שאתם מנהלים את שגרת חייכם עמוסה – והכל ללא עמלות

לקוחות ממליצים

https://www.youtube.com/shorts/NxgT4ZzbCw4

https://www.youtube.com/shorts/xZNalt5ssXE

הזינוק המטאורי במחירי הדירות בישראל הפך את בעלי הנכסים לאנשי עסקים לכל דבר. בצד החיובי, הם מחזיקים בהכנסה שמעלה את ערכה (נכון לעכשיו) ככל שחולף הזמן. מנגד, היא דורשת גם כמויות הולכות וגדלות של זמן, משאבים ואנרגיה. משרדי התיווך נכנסו לוואקום הזה ומנסים להוריד את כאב הראש של בעלי הנכס, בתמורה לעמלה שמנה כמובן. אבל ישנה גם דרך אחרת, שמשלבת בין העברת האחריות על ניהול הנכס למומחים ועמלה אפסית.

השירות, אותו מובילה חברת ״זירו מתווכים״, פועל בשיטת ״שגר ושכח״. האחריות על הנכס עוברת לחברה, שמנהלת את הטיפול בו מא׳ ועד ת׳ – בין אם הוא מיועד להשכרה או למכירה. וכל זאת באפס עמלה, כפי ששם החברה מלמד.

תהליך העבודה בזירו מתחיל במפגש עם אחד ממומחי החברה. במהלך המפגש אוסף המומחה מידע על הנכס (בין היתר: תוכניות עתידיות לפיתוח שלו, האזור בו הוא ממוקם והיסטוריית המכירה של נכסים אחרים בסביבתו וכו׳), ובונה תוכנית טיפול מקיפה ותפורה ספציפית לצרכים והתוכניות של הבעלים. מכאן נגזרת תוכנית עבודה, שכוללת שיווק, פרסום וניהול של הנכס באופן שוטף. במקום לגבות משני הצדדים עמלה שמכבידה על עלות הנכס. בזירו החליטו להוזיל את עלות הנכס בכך שהיא מסתפקת בעמלה מצד אחד. ומצד שני נותנת שירות מקיף לבעלי הנכסים.

שיווק וניהול נכסים להשכרה גם בתל אביב

נכס להשכרה דורש באופן טבעי הרבה מאוד זמן ואנרגיות מהבעלים. במקרים רבים הוא גם לא נמצא בקרבת מקום המגורים שלכם, מה שאומר שתצטרכו לעמוד בפקקים ובנסיעות ארוכות בכל פעם שמתרחשת בו תקלה, או שיש צורך להציג אותו. זירו מציעה סל שירותים שנועד להוריד מכם את הדאגות האלה בדיוק: שיפוץ, תיקון תקלות, ניקיון והכנה של הנכס לשוכרים חדשים; פרסום בכל המדיות; סינון שוכרים פוטנציאליים והצגתם לבעלים; אספקת ריהוט וציוד לדירה; קריאת מונים; גביית תשלומים ואפילו טיפול בבעיות משפטיות כנגד שוכרים בעייתיים.

שיווק וניהול נכסים למכירה גם בתל אביב

בעולם עם אינספור הזדמנויות, בעלות על נכס למכירה מעולם לא הייתה דינמית יותר. אתם יכולים לגור בתל אביב ולהציע למכירה את הדירה בניו יורק, שנמצאת בדיוק במרכז אזור הביקוש. הצוות של זירו ינהל את כל התהליך המכירה עבורכם, על כל מה שכרוך בו: נראיין ונמיין קונים פוטנציאליים, נדאג לפרסום נרחב בכל הפלטפורמות הרלוונטיות, נצלם ונשווק אותו במקצועיות וננהל מו״מ המשקף את האינטרסים שלכם, וגם נממן לכם עורך דין מקצועי לצורך העסקה.

שיווק וניהול שטחים מסחריים גם בתל אביב

לצד הפריחה בנכסים הפרטיים, גם שטחים מסחריים הפכו להשקעה אטרקטיבית ומניבה. אלא שכאן כמות האנרגיות מוכפלת כמה וכמה פעמים: ההתנהלות היא מול מספר גדול של שוכרים, עם אינטרסים, בעיות ודרישות מגוונות. זירו תבצע עבורכם מחקר שוק מעמיק, תכין את המתחם להשכרה, תנהל את השוכרים והחוזים, תדאג לבדיקת ערבים, תגבה תשלומים ותאסוף קריאות מונה, תנהל את הכספים והתקציבים ועוד. הכל כדי שתוכלו להמשיך לעסוק בשגרת היום העמוסה שלכם, לצאת לחופשות ולבילויים ולנהל את החיים מבלי לדאוג בכל רגע נתון למה שקורה בנכס. את זה תשאירו לנו.

זירו מתווכים – בזירו עמלה גם בתל אביב.

התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר ואנחנו נדאג שאתם תיכנסו לבית חדש בתהליך נעים, קל, פשוט, מהיר ונוח.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==