מתווכים בתל אביב שעושים עבורך הכל באפס עמלה!

מתווכים בתל אביב שעושים עבורך הכל באפס עמלה!

יש לך נדל"ן עסקי שאתה רוצה למכור או להשכיר? מעוניינים בשירות מתווכים בתל אביב? יש לך הרבה הוצאות ופרוצדורה עד שתראה את התשואה מהנכס המסחרי. גם אם הנכס נמצא במגדל משרדים חדש יוקרתי, עליך לשפץ את הנכס לפי צרכי הלקוח. עליך להתנהל בצורה שוטפת מול השוכר. וגם אם אתה מוכר את הנכס המסחרי – עליך להשביח את הנכס לפני המכירה.

האם השכרת נכס מסחרי משתלמת?

השכרת נכס מסחרי, יכולה בהחלט להשתלם ולהביא תשואה, אם התהליך יתנהל בצורה נכונה. בכל תהליך של השבחת הנכס, יש הוצאות כספיות נלוות. ולכן, אם התהליך מתנהל בצורה לא נכונה, המשקיע לא ירוויח את התשואה מהנכס. מהן ההוצאות הראשוניות הנדרשות להשקעה בנכס?

תהליך עיצוב פנים של הנכס – אחת מההוצאות החיוניות ביותר להשבחת נכס מסחרי, הוא עיצוב הפנים של השטח. התהליך כולל פגישות עם אדריכלים ומעצבי פנים ולאחר מכן שלב השיפוץ.

שיפוץ הנכס – הדרך הטובה ביותר להשיג. תשואה טובה מנכס מסחרי, הוא לרכוש את הנכס בעודו על הנייר. כאשר רוכשים את הנכס המסחרי לפני התחלת הבנייה, החלוקה הפנימית של צנרת המים והחשמל, תהיה לפי בקשת בעל הנכס. גם עיצוב הפנים של חלוקת הקירות, סוג הרצפות והפנלים והכלים הסניטריים, יהיה לפי התכנית שיגיש בעל הנכס.

איך בעל הנכס מתכנן בצורה הטובה ביותר את עיצוב הנכס?

הדרך הטובה ביותר לתכנון עיצוב הנכס, היא לשפץ לפי הצרכים של השוכר. ולכן, כאשר המשקיע רוכש שטח בבניין המוגדר "מסחרי", עליו למצוא שוכר לטווח ארוך ולהגיש את התכנון האדריכלי לפי רצון השוכר.

בעיית הביצה והתרנגולת

בשלב זה, עלול בעל הנכס להיכנס למצב של "ביצה ותרנגולת". עסקים רבים חוששים לחתום חוזה לטווח ארוך על שטח שעודנו על הנייר. בעלי עסקים, מעדיפים לראות שטח בנוי. ולכן, המשקיע צריך לבזבז זמן רב והרבה כסף בשיווק הנכס, עד למציאת חוזה לטווח ארוך.

תל אביב היא עיר הבירה של משקיעי הנדל"ן המסחרי

רוב המשקיעים בנדל"ן מסחרי, בוחרים להשקיע בתל אביב. בעיר, נבנים מגדלי משרדים ועסקים, המניבים תשואה יפה. עלות רכישת השטח בעודו על הנייר אינה גבוהה מאוד. הסכום החודשי המתקבל מההשכרה הינו גבוה. אל המשרדים והעסקים בתלת אביב, מגיעים מדי יום לקוחות אמידים מתל אביב ומגוש דן. לכן, מתווכים בתל אביב עמוסים יום יום בהרבה עבודה.

כל התהליך באפס עמלה? יותר תשואה בשבילך!

כדי שבעל הנכס ירוויח תשואה מהנכס, מומלץ לקחת גוף המנהל את הנכס. האם זו הוצאה כספית הנדרשת מהמשקיע? לא בהכרח. "זירו מתווכים", יטפלו לך בכל מה שנדרש כדי שתרוויח מהשטח המסחרי שרכשת. שיווק הנכס, תכנון אדריכלי ואף שיפוץ הנכס. והכל באפס עמלה!

הסניף בתלת אביב, ידאג למצוא לך שוכרים לטווח ארוך, באמצעות מתווכים בתל אביב מקצועיים. בנוסף, יסייע לך צוות הסניף, בתכנון הנכס לפי בקשת השוכרים ואף בשיפוץ עצמו. והכל באפס עמלה!

גם אם ברצונך להשקיע בנדל"ן למגורים, הסניף בתלת אביב ידאג לך לשוכרים, לניהול הנכס ולגביית שכר הדירה מהשוכרים. והכל – באפס עמלה!

אין סיבה להסס – כל שעליך לעשות הוא לפנות עוד היום ל-"זירו מתווכים" ולהתחיל להרוויח.

חייגו 1599-505656, או מלאו את פרטיכם בטופס המצורף.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 

1599-505656

מתווכים בתל אביב, משרדי תיווך בתל אביב, מתווך בת"א, ניהול נכסים בתל אביב, מתווכים מומלצים בתל אביב, שיווק פרויקטים למגורים, שיווק פרויקטים, מתווכים בתל אביב

 

מתווכים בתל אביב, משרדי תיווך בתל אביב, בת"א, ניהול נכסים בתל אביב, מתווכים מומלצים בתל אביב, שיווק פרויקטים למגורים, שיווק פרויקטים, מתווכים מסחריים בתל אביב

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==