גינדי תל אביב –  דירות להשכרה למכירה בגינדי תל אביב:

גינדי תל אביב | דירות להשכרה למכירה בגינדי תל אביב | מידע חשוב לפני  שקונים או משכירים

האם כדאי לקנות או להשכיר דירה בשכונה החדשה והמסקרנת אשר יזמה חברת גינדי תל אביב?

מידע חשוב לפני שקונים או משכירים דירה בגינדי תל אביב:

לקוחות ממליצים

https://www.youtube.com/shorts/NxgT4ZzbCw4

https://www.youtube.com/shorts/xZNalt5ssXE

תודות לאבי קיסר מומחה ארצי לנדל"ן אשר עזר בהכנת הכתבה.

מחפשים דירה בגינדי תל אביב והסביבה ברשותנו מבחר  של דירות מדהימות להשכרה למכירה במחירים מעולים בשכונת גני שרונה תל אביב והסביבה .

לתיאום ביקור וסיור מקצועי ע"י מומחה נדל"ן בגינדי תל אביב והסביבה מומלץ להתקשר לזירו מתווכים בזירו עמלה סניף ת"א או להשאיר הודעה מסודרת ונשוב אליכם בהקדם:

אישי: 052-5416313

ארצי: 1599-505656

[email protected]

התחברו לפייסבוק לעדכונים על דירות בגינדי תל אביב:

 

האם כדאי לקנות או להשכיר דירה בשכונה החדשה והמסקרנת אשר יזמה חברת גינדי תל אביב?

קצת נתונים יבשים:

כמות הדירות בפרויקט: כ 1800.

מס' בניינים נמוכים: 10 בני 17 קומות

מס' מגדלים: 4 בני 50 קומות המתנשאים לגובה 180 מטר.

מס' חדרים: 2 ועד 6 חדרים.

שטח הפארק: 20 דונם.

קבלן מבצע: דניה סיבוס

אדריכל הפרויקט: יסקי מור סיון

חברת פיקוח: וקסמן גוברין

דמי ניהול למ"ר: כ 12 ש"ח

רחובות קרובים: החשמונאים / קרליבך/ דרך מנחם בגין / יצחק זיקו גרציאני (454/4) בשכונת גני שרונה

מיקום הפרויקט: משולש הרחובות קרליבך החשמונאים יצחק זיקו גרציאני (454/4) ומעל קניון TLV (מגרש השוק הסיטונאי לשעבר)

דירות למכירה להשכרה בגינדי תל אביב

דירות למכירה להשכרה בגינדי תל אביב

נסענו לבקר בשכונה ובמתחם הכי מרתק בלב תל אביב בפרט ובישראל בכלל כדי לבחון האם שווה לקנות או להשכיר דירה בשכונת גינדי תל אביב אשר נמצאת בסמוך לרחובות אבן גבירול, קרליבך, דרך מנחם בגין וקרוב לגני שרונה, קניון עזריאלי, הבימה, שדרות רוטשילד, הסינמטק היכל תרבות שדרות רוטשילד, גני שרונה, נתיבי איילון תחנת רכבת השלום קניון  TLVהרכבת הקלה וכו'.

יצאנו לדרך חצי שעה ברכבת מקיסריה ונסיעה קצרה במונית ( או 5 דקות ברגל) מתחנת רכבת השלום וקניון עזריאלי שוכנת לה שכונה מדהימה ביופייה ממש גן עדן ירוק בתוך תל אביב: כל הבניינים והמגדלים בנויים מסביב לפארק ירוק ומעל קניון TLV.

נפגשנו עם אבי בארוחת בוקר תל אביבית מפנקת בבית הקפה השכונתי….ומשם לסיור מקיף שהעביר לנו אבי קיסר – מומחה לנדל"ן בישראל בכלל ובתל אביב והסביבה וכמו כן מומחה לשיווק נדל"ן, שיווק פרויקטים, ניהול נכסים, ליווי משקיעים, נכסים מניבים, נכסים מסחריים וניתוח עסקאות נדל"ן בישראל.

שאלנו את אבי למה כדאי לקנות או להשכיר דירה בשכונת גינדי תל אביב?

פיתוח אזורי מטורף:

"מעבר למיקום מעולה, איזור מיושן ומוזנח הפך לשכונה חדשה ומתקדמת"…

כבר בשנת 2005 הועדה המקומית של עיריית ת"א אישרה ובצדק הפיכת השוק הסיטונאי המיושן וסביבתו למגה פרויקט אשר יכלול מגורים מסחר בילוי ותעסוקה: התוצאה לפניכם!

בבואנו לבחון השקעה כדאית ו/או עליית ערך עלינו להסתכל קודם כל על התוכניות העתידיות של השכונה העיר או האיזור. במקרה של פרויקט גינדי תל אביב קל להבחין שהעירייה מקדמת את הפיתוח האזורי מכל צד של השכונה שהגדול ביניהם הוא הרכבת הקלה שנושק לפרויקט. פרויקטים אשר קרובים לרכבת הקלה ייהנו מעליית ערך מקסימלית. מעבר לרכבת הקלה העירייה מקדמת בסמוך לפרויקט מס' פרויקטים מאוד משמעותיים… למשל בצד הדרומי של השכונה מקדמת עיריית תל אביב את מתחם חסן ערפה. מתחם אשר מוקם בימים האלה ויכלול עשרות מגדלי משרדים תעסוקה הייטק ומסחר מה שיביא לשכונה המון ביקוש של הייטקיסטים שרוצים לגור קרוב לעבודה. בצד המזרחי של השכונה מקדמת העירייה פיתוח כבישים ותשתיות ובין היתר בתי מלון ומגדלי משרדים בילוי ופנאי. בצד הצפוני של של הפרויקט מקדמת העירייה מגדלי יוקרה מרהיבים וביניהם מגדל הספירלה שיתחבר עם קניון עזריאלי ויכלול שטחי מגורים מסחר ובין היתר מגדלי משרדים ותעסוקה, לזה נוסיף טיילת רחבת היקף על דרך מנחם בגין, בדומה לשדרות רוטשילד המפורסם, תכנית קירוי איילון, סגירת כבישים, הוספת שבילי אופניים, המותג קניון עזריאלי, תכנית דרום הקריה, גני שרונה, פרויקט הרכבת הקלה שצמודה לשכונה, קרבה לרכבת ישראל ומוקדי עניין מרכזיים בעיר…נקבל עיר קטנה בתוך עיר ענקית אשר יש בה הכל מהכל וכל זה קורה בלב ת"א החדשה…

האם זאת השקעה נבונה?

כל הנאמר במאמר הזה מביא אותי למסקנה ש…בוודאי, הפיתוח האזורי הרחב ושלל היתרונות אשר יתוארו כאן, המחירים הנוחים ביחס לפרויקטים דומים בתל אביב ובכלל…יביאו לעליית ערך הנכס ועליית השכירויות, עם תחילת הפעילות של הרכבת הקלה והתחדשות השכונה.

שכנים וחיי קהילה:

"הגודל לא קובע": יש הבדל רב בין לגור בוילה מבודדת בהרצלייה פיתוח, בבניין בוטיק בחדרה או במתחם שמונה כ 1800 דירות. בין דיירי הפרויקט ניתן למצוא מגוון רחב של גילאים. לצד צעירים ומשפחות גרים דיירים וותיקים, הייטקסטים  וכדו'. בפרויקט גינדי תל אביב נהנים הדיירים ממגוון פעילויות משותפות לבחירתם, כך שאף פעם לא משעמם, אתה חוזר הביתה מהעבודה ויש לך תמיד לעשות: ארוחות משותפות, חוגים, חדר כושר, רוף טופ במגדל 3, קאנטרי רחב היקף עם מגוון חוגים בריכות ופעילויות, בית ספר מתחת לבית, קניון, מועדון דיירים, סאונה, מועדון עסקים, חדר יין, חדר כושר, בילוי במגוון רחב של אפשרויות ממש קרוב לבית, אפליקציה מחברת בין כל השירותים, חיי קהילה תוססים, גני ילדים כך שכל זה מקנה להם אפשרות להכיר ולקבל עזרה מאנשים חדשים כל הזמן ולהתחבר למי שמתאים להם. דבר שלא קיים בשום מקום שהוא לא מתחם מגורים כדוגמת גינדי. על כל החיבור הזה שולטת אפליקציה חכמה וקבוצות חיבור רבות כגון ווצאפ שיודעות לנהל את הדיירים ולהודיע לדיירים על כל הטוב.

אבי מוסיף "האופנות גם בנדל"ן הולכות ומשתנות וניתן לראות שכנים בגילאי 60 פלוס אשר מוכרים את הוילה המגושמת והמבודדת שלהם בהרצליה פיתוח ושואפים לחיי קהילה תוססים"…

כבר לא צריך רכב: הכל במקום אחד:

זמן זה כסף: בחיים של היום אין לנו את הזמן להסיע את הילד חצי שעה לגן לעמוד בפקקים ולהתעצבן….תתארו לכם הילד יורד במעלית לבית ספר, הילדה יורדת לחוג או לגן אשר נמצא ממש במתחם, הסופר קרוב, הרכבת הקלה קרובה, הקאנטרי במרחק של מעלית, הבית קפה האהוב שלנו הוא בחציית הכביש…החדר כושר, המועדון דיירים, הקניון הבילוי הכל קרוב עד כדי שהאוטו שלכם יעלה אבק…איכות חיים שלא נגמרת. לזה נוסיף את המיקום הנהדר של שכונת גינדי תל אביב שנמצאת בסמוך לרחובות אבן גבירול, קרליבך, דרך מנחם בגין וקרוב לגני שרונה, קניון עזריאלי, הבימה, שדרות רוטשילד, גני שרונה, הסינמטק היכל תרבות, נתיבי איילון ועוד.

מחירים שפויים שרק יעלו:

מחירי הדירות בגינדי תל אביב חייבים להעלות. "היתכן שדירות קטנות יותר בבניין הסמוך הישן והמתפורר ללא מעלית וחניה יימכרו במחיר דומה לדירה בפרויקט גינדי תל אביב".יש בפרויקט יתרונות שאי אפשר למדוד בכסף. כפי שתיארנו הפרויקט עם ים של יתרונות, פיתוח אזורי מטורף, רכבת קלה, מיקום, מחסן וחניה לכל דירה, חיי קהילה, מיקום מעולה, מחיר למ"ר שפוי ומכאן אפשר רק להעלות…

לזה תוסיפו את מגדל 3 עם הרמה המלונאית: ובו רופ טופ ייחודי הכולל: חדרי כושר, סאונה, בר יין, לאונג' עסקים, בריכה מקורה וחמימה. והכל בקומה ה 49 של מגדל 3 הייחודי אשר יתאכלס בסמוך ל מרס 2023.

מגדל 4 אגב צפוי להתאכלס שנתיים אחריו ב 2025.

מחירי הדירות בגינדי תל אביב:

***דירות למכירה בגינדי תל אביב בגינדי תל אביב החל מ2.6 מיליון ₪ בלבד לא כולל דמי הניהול.

דירות 2 חדרים החל מ 2.6 מיליון ש"ח

דירות 3 חדרים החל מ 3.6 מיליון ₪

דירות 4 חדרים החל מ  4.2 מיליון ₪ ( שימו לב לדגמים לא כל הדגמים הם אותו דבר)

דירות 5 חדרים החל מ 5 מיליון ₪ ( שימו לב יש דגמים הפונים למערב והם יותר יקרים)

*** יש הבדל ניכר במחיר בין הקומות, הנוף, הכיוון, העיצוב הדגם וכו'

****דירות להשכרה בגינדי תל אביב החל 6500 ש"ח בלבד לחודש, לא כולל דמי הניהול.

דירות 2 חדרים החל מ 6500 ₪

דירות 3 חדרים החל מ 8000 ₪

דירות 4 חדרים החל מ 9000 ₪

דירות 5 חדרים החל מ 11,000 ₪

*** יש הבדל ניכר במחיר בין הקומות, הנוף, הכיוון, העיצוב הדגם וכו'

מחירי דירות ברחובות הסמוכים: לפי המכירות בפועל של רשות המיסים.

למשל בתאריך 3.3.2020 נמכרה דירת 72 מ"ר ברחוב שפרינצק 17 הסמוך לפרויקט גינדי תל אביב בבניין בוטיק חדש במחיר של 3.88 מיליון. משקף מחיר למ"ר של 53,888 ₪.

נכון לתאריך 18.7.21 פורסמה ביד 2 דירה ישנה ומתפוררת ללא מעלית וחניה ברחוב אבן גבירול שאלה פרטיה: 2 חדרים 48 מ"ר במחיר של 2.4 מיליון ₪ המשקף 50 אלף למ"ר.

המתווך קרא לזה מציאה:) ועוד דוגמאות רבות…

כך גם בהשכרה דירת 3 חדרים 65 מ"ר ישנה ומתפוררת ללא חניה מחסן וכו' מפורסמת ברחובות הסמוכים ב 7000 ₪. אז איפה עדיף לכם לגור?

מה הפרויקט כולל ומהם השירותים המוצעים לדייר:

הכל מהכל והכל קרוב: דיירי המגדלים נהנים משירותים יוקרתיים:

אפליקציה המחברת בין כל האנשים במתחם, וכולל הזמנת שירותים כגון בייבי סיטר, כביסה, ניקיון, הזמנת חניה, הודעות על פעילויות שונות ומגוונות ועוד…בנוסף במגדלים יש גם מועדון כושר, שומר, לובי מפואר, חדר עסקים, חדר יין ועוד…

דיירי מגדל 3 ו 4 יהנו גם רופ טופ מפנק בקומה ה 49 והכולל: בריכה הצופה על כל תל אביב, סאונה רטובה ויבשה, מעודון כושר, לאונג עסקים, בר ישיבה פתוח לנוף ועוד…

קניון וקאנטרי צמודים ומעולים:

ואם זה לא מספיק אז כל השכונה המדהימה הזאת בנויה מעל קניון TLV אשר בתוכו אפשר להנות מבילוי קניות וקאנטרי החשמונאים המפואר והכולל בתוכו:חוגים סביב השעון, בריכות, סאונות, חמאם, מגרש כדורסל, חדר כושר ענק ומפנק. בנוסף בתוך הקניון בית ספר אשכול גנים אשר אליו יורדים הילדים במעלית היישר מהמגדל. בין היתר במתחם יש כ 10 גני ילדים, כך שמאוד נוח כי הכל קרוב.

איכות בניה ועיצוב אדריכלי:

על הבניה, העיצוב והאדריכלות מופקדים החברות הטובות ביותר בארץ:

חברת גינדי תל אביב על היוזמה,

יסקין מור סיון על התכנון והאדריכלות

דניה סיבוס על הבניה

ועוד רבים וטובים…

קרבה למוקדי עניין מרכזיים בתל אביב:

מיקום מיקום מיקום זה שם המשחק בנדל"ן. לזהות את מרכז תל אביב החדשה עוד לפני שהיא חשבה להיות מרכז העיר.

שכונת גינדי תל אביב אשר נמצאת בסמוך לרחובות אבן גבירול, קרליבך, דרך מנחם בגין וקרוב לגני שרונה, קניון עזריאלי, הבימה, שדרות רוטשילד, הסינמטק היכל תרבות שדרות רוטשילד,

נתיבי איילון תחנת רכבת השלום קניון  TLVוכו'.

"לפרויקט של גינדי תל אביב יש תפקיד מרכזי בהצגה "מרכז העיר החדש"!!!

עיריית תל אביב שמה לה מטרה להפוך את האזור לחדיש מתקדם ומוביל. בין היתר ניתן לראות בדרום עשרות מגדלים משרדים ומסחר, פיתוח הרכבת הקלה בצמוד לפרויקט, במזרח מקדמת העיריה תכניות לבתי מלון מגורים מסחר ותעסוקה נוספים, בצפון מקדמת העירייה מגה מגדלים כגון מגדל הספירלה של עזריאלי, מדל מיטאון, מיגדל וי, מגדל הצעירים, מגדל דוינצי ועוד. בין היתר העירייה מקדמת את תכנית קירוי איילון ומטרתה להפוך את השדרה דרך מנחם בגין לטיילת ענקית אשר תתחבר עם קירוי איילון ומגה פרויקטים שיקמו בדומה לשדרות רוטשילד המפורסם. לזה נוסיף את תכנית דרום הקריה וקבלנו מרכז עיר חדש ומתקדם, שאליו יזרמו אלפי עובדי הייטק, מקצועות חופשיים ואנשי עסקים.

אפליקציה קדמה וטכנולוגיה שמחברת בין אנשים ושכנים:

על כל המתחם הענק מחברת ושולטת אפליקציה אחת מתקדמת:

שם המשחק הכרות עם הקהילה. לא עוד סנוביזם של חומות:

הרעיון הוא אוירה משוחררת וחמה:

הכרות עם השכנים

ארוחות משותפות, הצעות ופעילויות

רכישות משותפות בהנחה

הודעות לשומר על אורחים צפויים.

הזמנת מקום בחדר כושר

חיבור בין מחנות משותפים

ערבות הדדית –  פרגון לשכנים בתוך הקהילה למשל בעלי מקצוע שגרים במתחם.

הצעות רכש ובכלל ומבצעים

התראה על דואר רשום

חיבור למערכות החניה למשל הזמנת אורחים.

ניהול תקציבים

דוחות והוצאות

התראות מבוקרות

התראות על מצבי חירום אישי ומערכתי.

בקשות ועזרה לזולת, אירועי תרבות, חגים, שבתות ועוד…

אבי זה נשמע מדהים לא יכול להיות שהכל מושלם, מהם החסרונות בגינדי תל אביב:

תראה בכל פרויקט אפשר למנות מס' רב של חסרונות, תמיד להתלונן ותמיד לקטר…אין פרויקט מושלם ומי שלא יוזם לא טועה, ובכל זאת הפרויקט לא מתאים לכל כיס או סגנון חיים…

ומצד שני אני מאחל לכל אחד לגור בפרויקט כזה…מי שלא יוזם לא טועה….כך אומרים!

מדובר במגה פרויקט ולכן ועד הבית המסורתי הוחלף בחברת ניהול מקצועית אשר מצריך תפעול ברמה גבוהה מאוד.

ולכן דמי הניהול יגבו בהתאם למ"ר הדירה. דירה אשר גודלה 120 מ"ר לא תשלם כמו דירה שגודלה 75 מ"ר כמובן.

מחירי הדמי הניהול נכון לשנת 2021:

דמי הניהול: 12 ש"ח למ"ר

דירות למכירה להשכרה בגינדי תל אביב

דירות למכירה להשכרה בגינדי תל אביב

לסיכום:

אם ברצונכם לגור בגן העדן גינדי תל אביב הממוקם במרכז תל אביב החדשה ולחיות מצד אחד באיכות חיים גבוהה ומצד שני לקנות או להשכיר דירה במחיר שפוי חברת זירו נדל"ן

מזמינה אתכם לסיור מקצועי במתחם הכי יפה בתל אביב.

אתם תקדישו לנו שעה מזמנכם ואנחנו נדאג לכל השאר… הסיור יתקיים על פי הנתונים אותם תציגו לנו, ולכן חשוב לספר לנו הכל!

לתיאום סיור מקצועי ע"י מומחה לשכונת  גינדי תל אביב והסביבה מומלץ להתקשר לזירו מתווכים בזירו עמלה ו/או להשאיר הודעה מסודרת עם מירב הפרטים.

אישי: 052-5416313

ארצי: 1599-505656

[email protected]

מומלץ להתחבר לפייסבוק שלנו לעדכוני

דירות למכירה והשכרה בגינדי תל אביב

גינדי תל אביב, דירות למכירה בגינדי תל אביב, דירות להשכרה בגינדי תל אביב, דירה ברחוב החשמונאים, דירות בגני שרונה, דירות ברחוב החשמונאים, מתווכים בגינדי תל אביב, מתווכי דירות, פרויקט גינדי תל אביב ברחוב החשמונאים, מתווכים בתל אביב, דירות בגני שרונה, דירות בחשמונאים, דירות בשוק הסיטונאי.

אהבתם? מהרו וצרו קשר!

לפרטים ותיאום סיור מקצועי ע"י מומחה לסביבה חייגו זירו:

☎ למנהלי המכירות 052-541-63-13

☎ למשרד: 1599-50-56-56 ?

לאתר שלנו:

www.zeroreal.co.il

[email protected]

? לקבלת עדכונים על דירות שוות בגינדי גני שרונה והסביבה הצטרפו אלינו בווצאפ: https://chat.whatsapp.com/HVJZSJl0p2G…

גינדי תל אביב, דירות למכירה בגינדי תל אביב, דירות להשכרה בגינדי תל אביב, מתווכים בתל אביב, מתווכים בגינדי תל אביב, פרויקט גינדי תל אביב, דירות החשמונאים מתווכים

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==