מתווכים בחולון בחינם וללא עמלות תיווך – חובה לדעת

מתווכים בחולון שלא גובים עמלה – ועוד כמה דברים שלא ידעת

מתווכים בחולון בחינם וללא עמלות תיווך – חובה לדעת

תמיד שאלת את עצמך מה הסוד של ענף הנדל"ן? רוצה לדעת איך אפשר להשתמש בשירותי תיווך בלי לשלם עמלות? עד היום חיפשת קונים או שוכרים אבל לא מצאת תשובות? בשביל זה אנחנו כאן!

מתווכים מחזיקים במאגר נכסים שמיועדים להשכרה או מכירה ותפקידם להציע אותם לקהל יעד רלוונטי. עבור בעלי נכסים ואנשים פרטיים, שירותי תיווך הם דרך טובה לחסוך זמן יקר ולרכז כמה שיותר שירותים תחת קורת גג אחת.

עם זאת, רבים מבין בעלי הנכסים חוששים לשלם את העמלה הכרוכה בשירות שאותו מספקים מתווכים בחולון או בערים גדולות אחרות. על רקע תנופת הפיתוח של מתווכים בחולון, הקרבה שלה לתל אביב והביקוש למגורים ושטחי מסחר – החשש הזה בהחלט לגיטימי. מצד שני, בדיוק כאן נכנסים לתמונה הסודות של ענף התיווך שאותם אולי לא הכרת.

זירו מתווכים חושפים בפניך את סודות ההצלחה

זירו מתווכים מציעה שירות ייחודי שאין לאף רשת אחרת בארץ: כל השירות שהנכס שלך צריך בשביל להימכר או להישכר, באפס עמלה. מה זה כולל? הנה סודות ההצלחה בפירוט לפי סעיפים:

  • א. התמחות בנכסים מכל הסוגים – החל מדירות יוקרה, דרך שטח מסחרי ועד משרדים, בנייני מגורים, וילות או אפילו קרקעות, אנחנו הבית שלך לשירותי תיווך. התמחות בנכסים מכל הסוגים שמה אותך בידיים טובות ומאותו רגע והלאה אין לך מה לדאוג.
  • ב. מתווכים מומלצים שנותנים שירות שכולל הכל באפס עמלה – גולת הכותרת בשירות שלנו היא ריכוז שירותים שונים במקום אחד. כך למשל אנו מעצבים את הדירה ומשפצים אותה, אך גם דואגים לשיווק מקצועי ורחב באמצעי התקשורת של חולון, גוש דן והסביבה. כמו כן, אנו מציעים טיפול משפטי, טיפול בתקלות, טיפול מול הרשויות והתנהלות שוטפת מול הדיירים.
  • ג. מתווכים בחולון באפס עמלה – כל הטוב הזה שמופיע למעלה מחכה לך אצלנו באפס עמלה. אף פעם לא הצלחת לשלב בין העסק, הקריירה, העבודה המשפחה, החברים והתחביבים? הנה השירות שחיכית לו.

נציגינו ממתינים לפנייתך כעת

חיוג למספר 1599-505656 – וזירו מתווכים יעמידו לרשותך מתווכים בחולון בהקדם!

זירו מתווכים” – הנה חברה ארצית  מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

בטלפון ארצי 1599-505656

[email protected]

www.zeroreal.co.il

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==