מתווכים בבנימינה שעושים הכל ללא עמלות תיווך

מתווכים בבנימינה – ומה שהם יכולים לעשות בשבילך ללא כל עמלה

החל בעיצוב, שיפוץ ושיווק מקצועי ועד טיפול משפטי וגביית שכר דירה – הנה רק חלק מהשירותים שאנחנו בזירו מתווכים מציעים לבעלי נכסים כמוך. יש לך דירה בבנימינה? הגעת למקום הנכון

מתווכים עובדים בצורה ייחודית כי הם מתפרנסים רק ברגע שבו העסקה נחתמת. המשמעות מבחינת לקוחות של מתווכים היא מקסימום הנאה במינימום סיכון, כי לשני הצדדים יש למעשה אינטרס משותף. יתרה על כך, גוף כמו זירו מתווכים מערבב מחדש את הקלפים ומציע שירות עוד יותר נרחב ועוד יותר מקצועי – אבל הפעם באפס עמלה.

בעלי דירות ונכסים בבנימינה הם הראשונים ליהנות מהשירות הייחודי של זירו מתווכים. קודם כל, בנימינה כולה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה כי היא מציעה איכות חיים גבוהה לצד מחירים יחסית נוחים. שנית, בנימינה אידיאלית עבור הורים לילדים ורבים בוחרים להקים בה בית ומשפחה. מכאן והלאה, כל שנותר לבעלי נכסים בבנימינה לעשות הוא למצוא את המתווכים שישרתו את האינטרסים שלהם – אז בשביל זה אנחנו כאן.

מתווכים בבנימינה – כך נוכל לעזור לך בלי לגבות ממך כסף

זירו מתווכים פועלת בצורה ייחודית בהשוואה לכל מתווך אחר בבנימינה. אנחנו נוכל לעזור לך למכור או להשכיר את הדירה, אבל בלי לגבות ממך אפילו שקל אחד. חוץ מזה, העובדה שאנו לא גובים עמלה עולה בקנה אחד עם ההיכרות שלנו עם בנימינה ועם מה שחשוב לבעלי דירות ברחבי העיר.

הנה כמה דרכים שבהם מתווכים בבנימינה מטעם זירו מתווכים עובדים בשבילך בלי לגבות ממך כסף:

  • המתווכים שלנו משווקים את הדירה
  • אנשי המקצוע שלנו משפצים את הנכס
  • המומחים שלנו בודקים את החוזה שלך מול השוכר או הקונה
  • נותני השירותים שלנו מטפלים בענייני בירוקרטיה מול הרשויות
  • הנציגים שלנו יוצאים לשטח כדי לבצע קריאות מונים
  • העובדים שלנו גובים שכר דירה

לסיכום, בנימינה צומחת מהר ואין סיבה שהנכס שלך יישאר מאחור. אם ברצונך להתייעץ עוד היום עם מתווכים בבנימינה שלא יגבו ממך עמלה אלא רק ידאגו לשביעות הרצון שלך – נשמח לקבל את פרטיך כאן.

רוצים ניהול מלא של הנכס באפס עמלה? פנו אלינו עוד היום ונשלח אליכם צוות מתווכים כשרים שהנו מקצועי ואמין.

או השאירו את פרטיכם כאן!

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

מתווכים בבנימינה, משרדי תיווך בבנימינה, מתווך בבנימינה, דירות למכירה בבנימינה, דירות להשכרה בבנימינה, מתווכים, ניהול נכסים, שיווק פרויקטים, מתווכים מומלצים

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==