מתווכים בפתח תקווה שעושים הכל ללא עמלות תיווך

מתווכים בפתח תקווה – לאנשים שמוכרים ומשכירים נכסים מכל הסוגים, ללא עמלות תיווך.

מתווכים בפתח תקווה שעושים הכל ללא עמלות תיווך

  • פתח תקווה היא עיר מרכזית, נגישה ומבוקשת
  • רבים רוצים לגור בפתח תקווה
  • מי שמעוניין לגור בפתח תקווה יכול לעשות זאת באמצעות השכרת או קניית דירה
  • לך יש נכס
  • התוצאה: אפשרות להתייעץ עם מתווכים בפתח תקווה ולמכור או להשכיר את הנכס במהירות
  • היתרון: אפס עמלה!

איך כל זה משפיע עליך?

זירו מתווכים גאה להציג שירות ייחודי שככל הנראה לא האמנת שקיים: חבילה מושלמת שתחסוך עבורך זמן וכאב ראש באפס עמלה. במסגרת החבילה, אנחנו נדאג לכל מה שהנכס שלך צריך על מנת להימכר או להיות מושכר. כך למשל נוודא שהכנס משופץ ונקי, נפרסם אותו באמצעי התקשורת של פתח תקווה והסביבה ונוודא שקהל היעד הרלוונטי נחשף אליו.

לאחר מכן, נישאר בקשר עם השוכרים ונגבה את שכר הדירה. במידת הצורך גם נוכל לטפל בתקלות, להגיש מסמכים לרשויות ולהציע לך ליווי משפטי. כל זה מחכה לך אצלנו באפס עמלה, כבר אמרנו?

מתווכים בפתח תקווה ששווים לך כסף

הדבר החשוב ביותר הוא שדווקא ביקוש למגורים בפתח תקווה הוא זה שעלול לעכב אותך במעמד השכרת או מכירת הנכס. בין אם ברצונך למכור את הנכס ובין אם החלום שלך הוא להשכיר אותו על מנת להפיק תשואה גבוהה – עליך לפלח בצורה מדויקת את קהל היעד. פילוח של קהל היעד יעזור לך להציע את הנכס רק למי שרלוונטי ואף להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל והרווח.

מתווכים בפתח תקווה שמבינים את כל מה שאמור לעיל יכולים להיות שווים עבורך המון כסף. היות וסביר להניח שאין לך הרבה זמן פנוי ושאת רובו ברצונך להקדיש למשפחה ולקריירה, מעורבות של מתווכים היא תנאי להצלחת העסקה.

בזירו מתווכים מזמינים אותך לערב אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את פתח תקווה וגם את מה שחשוב לך. אנו נרכז עבורך את הטיפול בנושא תחת קורת גג אחת ונדאג שהנכס שלך יימכר או יושכר במהירות. כעת, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר על מנת שמתווכים בפתח תקווה ייצרו עמך קשר.

רוצים ניהול מלא של הנכס באפס עמלה? פנו אלינו עוד היום ונשלח אליכם צוות מתווכים כשרים שהנו מקצועי ואמין.

או השאירו את פרטיכם כאן!

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

מתווכים בפתח תקווה, משרדי תיווך בפתח תקווה, מתווך בפתח תקווה, דירות למכירה בפתח תקווה, דירות להשכרה בפתח תקווה, ניהול נכסים בפתח תקווה, מתווכים ברעננה, מתווכים

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==