מתווכים בנתניה באפס עמלת תיווך

מתווכים בנתניה ינהלו לך את הנכס באפס עמלה

מתווכים בנתניה ומנהלים נכסים באפס עמלת תיווך

האם כדאי להשקיע בנדל"ן פרטי בנתניה? מדוע כדאי להיעזר בשירות מתווכים בנתניה?

העיר נתניה, הינה עיר טובה להשקעות נדל"ן פרטי מ-2 סיבות:

  1. ישראלים רבים אוהבים את העיר נתניה בגלל חופי הים, הנוף ובגלל הקרבה לגוש דן ולכביש 6. ולכן, ניתן בקלות למצוא שוכרים לנכס פרטי בנתניה.
  2. מחירי הנדל"ן בנתניה במגמת עליה. לכן, כאשר רוכשים נכס בנתניה, אפשר תוך כמה שנים למכור את הנכס במחיר גבוה יותר.

משכירים נכס בנתניה? חפשו דיירים המעוניינים לחתום שכירות לטווח ארוך!

כאשר אתם רוצים להשכיר נכס פרטי בנתניה, מומלץ לכם לחפש שוכרים לטווח ארוך. כך, לא תצטרכו כל שנה לחפש שוכרים אחרים לנכס. תהליך חיפוש השוכרים, גוזל זמן וכסף. גם הדיירים, ישמחו לפעמים לחתום שכירות לטווח ארוך. במיוחד – משפחות המעוניינות להשתקע בנתניה, אך אין להם אפשרות לרכוש דירה. משפחות אלו, נאלצות כל כמה שנים לחפש דירה אחרת לשכור ולכן משפחות רבות שמחות לחתום על חוזה שכירות לטווח ארוך.

הגלגל החוזר של משקיעי הנדל"ן בנתניה

משקיעי נדל"ן פרטיים בנתניה, מוצאים את עצמם במצב של גלגל חוזר. מתווכים בנתניה, מוצאים למשקיעים צעירים השוכרים דירה בנתניה ביחד, או משפחות שרוצות לבדוק את העיר נתניה, לחוצות לעבור ולכן ממהרות לחתום, אך לא תמיד עם כוונה לחתום על חוזה שכירות לטווח ארוך. בדרך כלל, תוך פחות מ5 שנים, נאלץ המשקיע לפנות שוב אל המתווכים.

ומה עושה המשקיע בכל אותם שנים? על המשקיע לגבות כל חודש את שכר הדירה, לדאוג לתחזוקה שוטפת של הנכס, לבדוק את שעוני המים והחשמל מדי פעם ועוד פעולות נוספות הקשורות בנכס.

אפשר גם אחרת: התנהלות מול השוכרים באפס עמלה = שקט נפשי וזמן עבודה

"זירו מתווכים", מאמינים שאפשר גם אחרת. לכן, "זירו מתווכים" מציעים שירות ייחודי בארץ – ניהול מלא של הנכס, באפס עמלה למשכיר או למוכר. "זירו מתווכים" משווקים לכם את הנכס, מוצאים שוכרים לטווח ארוך, גובים מהם דמי שכירות ודואגים לתחזוקה שוטפת. וכל השירות – באפס עמלה! אתם יכולים להמשיך לשבת במשרד ולעבוד בשקט נפשי. אין לכם טרדות ודאגות סביב השכרת הנכס. ואם תרצו למכור את הנכס? אנו נשביח לכם את הנכס לפני המכירה ונמצא לכם קונה משתלם.

המקצוענים מבית "זירו מתווכים" בנתניה יבצעו לכם את כל המטלות הנדרשות באפס עמלה. אנו פועלים בפריסה ארצית רחבה.

רוצים ניהול מלא של הנכס בנתניה באפס עמלה? פנו אלינו עוד היום ונשלח אליכם צוות מתווכים בנתניה שהנו מקצועי ואמין.

חייגו: 1599-505656

או השאירו את פרטיכם כאן!

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

מתווכים בנתניה, משרדי תיווך בנתניה, מתווך בנתניה, ניהול נכסים בנתניה, מתווכים מומלצים בנתניה, שיווק פרויקטים חדשים, חברה לשיווק  פרויקטים, מתווכים ב, מתווכים בעיר ימים

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==