רשם המתווכים והשפעתו על הנכס שלך

רשם המתווכים והשפעתו על הנכס שלך

דרושים מתווכים מנהלי אזור וזכיינים 

חומר למבחן המתווכים

רשם המתווכים

הרשמה למבחן המתווכים

מבחנים לדוגמא של מבחן המתווכים

חוק המתווכים

רשימת המתווכים המורשים\

מהו תיווך נדל"ן?

מה עושה רשם המתווכים ואיך זה קשור לבעלי נכסים בתחום הנדל"ן? איך מגישים תלונה על מתווך במקרקעין וכיצד מונעים מראש עוגמת נפש כזו? אם שאלות אלו מטרידות אליך, בזירו מתווכים ישמחו להעניק לך שירות אישי מכל הלב

בעלי נכסים בתחום המקרקעין צריכים לדעת שלהחלטות רגולציה ומדיניות יש השפעה על הרווח הפוטנציאלי שלהם. בין היתר, זה בא לידי ביטוי כאשר בעל נכס מעוניין למכור אותו ונדרש לשלם מס – או לחילופין בגין במיסוי דמי שכירות של נכסים מסחריים ופרטיים. עוד קודם לכן, רשם המתווכים שכפוף למשרד המשפטים קובע למי מותר לעסוק בתיווך וכך משפיע על היכולת שלך למכור או להשכיר נכס שבבעלותך.

הדרך הנכונה להתמודד עם הרגולציה הקיימת היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. אם פונים אל מתווכים מנוסים שעושים את כל העבודה ולא גובים על זה עמלה, אפשר להמשיך להרוויח מנכסי נדל"ן ובמקביל לפנות זמן למשפחה, לקריירה ולתחביבים. נשמע טוב? הגיע זמנך להכיר את העולם של זירו מתווכים.

זירו מתווכים – כל השירותים שהנכס שלך צריך במקום אחד, בלי עמלה ועם מקסימום תועלת!

רשם המתווכים משפיע על בעלי נכסים בתחום הנדל"ן כי הוא קובע במובן מסוים מה יהיה האופי של אותם אנשי מקצוע שיכולים לעזור להם. היות והמתווך הוא הגורם המקצועי העיקרי שאליו כדאי לפנות כאשר רוצים למכור או להשכיר נכס נדל"ן, ליחידת רשם המתווכים שקיימת מאז 1996 יש השפעה על מאות אלפי אנשים.

כמו כן, מנהלת היחידות המקצועיות שמסדירה את מקצועות הרישוי משפיעה עליך בבואך להגיש תלונה על שירותי תיווך מסוימים. אם בחרת להשתמש בשירות של מתווך עצמאי, שאין מאחוריו רשת גדולה ושלא בפרס בפניך את כל התמונה – ייתכן וייווצרו נסיבות שבהן לא תהיה ברירה אלא להתלונן עליו. אם זה מטריד אותך, בזירו מתווכים כבר ידאגו למנוע ממך את עוגמת הנפש.

זירו מתווכים היא הרשת היחידה בארץ שמציעה את השירות שחיפשת באפס עמלה. כעת, בהשארת פרטים באתר נוכיח לך שהרגולציה של רשם המתווכים יכולה גם לעבוד לטובתך.

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==