היום קל למצוא מתווכים בהרצליה

מתווכים בהרצליה באפס עמלת תיווך

התפקיד של המתווך הוא לעזור לך למצוא את השוכר הנכון או למכור את הנכס שלך. פעולות אלו יכולות להישמע פשוטות, אך בפועל יש צורך בידע, הקשבה, תשומת לב לכל פרט ובעבודה רצינית. מתווכים בהרצליה בעלי ניסיון שיעבדו עבורך יפעלו במרץ כדי לענות על בקשותייך. הם יפעילו קשרים כדי למצוא קונה או שוכר מתאים לדירה שלך.

קצת על הרצליה

הרצליה עברה לפני כעשור מתיחת פנים והיום אפשר לראות יותר ויותר משפחות שבוחרות בה כדי לגדל את ילדיהן. העיר שופעת פארקים כשהמרכזי והגדול בה הוא פארק הספורטק. הקניונים שבה נחשבים למרכזי בילוי לכל המשפחה וכמו כן היא עיר שופעת תרבות. היכל אומנויות הבמה מציג שלל הצגות, לילדים ולמבוגרים ומביא את התרבות לסביבה הקרובה והנוחה ביותר ואם זה לא מספיק, בחודשי הקיץ העירייה מאפשרת לתושבים ליהנות מאירועי תרבות שהכניסה אליהם חופשית.

זירו מתווכים הופכים את חיפוש המתווך בהרצליה לפעולה פשוטה. כאן מחכים לך מתווכים שמכירים היטב את כל היתרונות שיש לעיר להציע. המתווכים עובדים ללא עמלה מצדך ולצד זה מבטיחים לך טיפול יסודי בבקשה שלך. בין היתר אנו מכינים תוכנית שיווק לנכס, פרסום במקומות הרלוונטיים, מטפלים בעיצוב ומסייעים בתחום המשפטי. בין אם הנכס שלך מועמד למכירה ובין אם להשכרה, אנו נדאג לך לאורך כל הדרך, כולל ליווי עו"ד ליצירת חוזה שיתאים לך והעברת הנכס לידך.

מתווכים בהרצליה – כל השירותים במקום אחד וללא עמלה

אצלנו מחכה לך שירות מקיף של 360 מעלות. אנחנו יודעים כי לפעמים מה שנדרש לך הוא למצוא מתווכים שרק יאתרו עבורך לקוחות מתאימים, אך הפעולה הזו, גם אם היא נשמעת פשוטה, יכולה להיות מורכבת. מעבר למציאת הלקוחות, יש לבצע משא ומתן מול הצד השני ולהצליח להגיע לעמק השווה בכל הנוגע ליצירת החוזה המשפטי.

פריסה ארצית ו-0% עמלה בשבילך

בין אם המטרה שלך היא למכור דירה או בית ובין אם להעמיד את הנכס שלך להשכרה, הגעת אל המקום הנכון. כאן מחכים לך מתווכים שיעניקו לך שירות מלא, ללא עמלה. כל שנותר לך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ונשמח לתת לך את השירות הטוב ביותר.

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==