תיווך מסחרי, מתווכים לנכסים מסחריים, מתווכים לנכסים מניבים

תיווך מסחרי – איך הוא שווה לך כסף?

תיווך מסחרי, מתווכים לנכסים מסחריים, מתווכים לנכסים מניבים, מתווכי נדל"ן מסחרי

בתור בעלים נוכחי או עתידי של נכס מסחרי, בטח שאלת את עצמך מה הדרך הכי נכונה, מהירה ומשתלמת להגיע למוכרים, שוכרים או קונים פוטנציאליים. אז הנה כמה תשובות שכדאי לך להכיר – כאשר ננסה להתרכז כעת בעיקר במציאת קונים ושוכרים.

מתווכים פועלים במגוון תחומים ובין היתר מציעים את השירות שלהם גם בתחום הספציפי של נדל"ן מסחרי. בניגוד לנדל"ן למגורים, כאן מדובר על נכסים מסחריים שמיועדים מטבע הדברים להשכרה או מכירה. בפועל, קהל היעד העיקרי של הנדל"ן המסחרי כולל בתוכו בעלי עסקים, עצמאים, יזמים וכל מי שרוצה לפתוח סניף של רשת או חנות במקום מבוקש.

זירו מתווכים לעומת כל השאר ומה יוצא לך מזה

בזירו מתווכים עובדים בשבילך באפס עמלה. בניגוד לשירותי תיווך רגילים בעיר שבה הנכס שלך נמצא, אנחנו נדאג גם לעיצוב ולשיפוץ וגם לשיווק ולפרסום. לאחר מכן נטפל מבחינה משפטית בחוזה מול השוכרים או הקונים ונעמוד לרשותך עם פתרון לכל בעיה. אה, והחדשות הכי טובות: כל זה מחכה לך אצלנו באפס עמלה!

כך מבצעים תיווך מסחרי

הדבר הכי חשוב שבעלי נכסים מסחריים צריכים לזכור הוא שיש הבדל בין תיווך שלהם לבין נכסי מגורים. קודם כל, נכס מסחרי מושכר ברוב המקרים לתקופה ארוכה ולכן כדאי למצוא את השוכר המתאים. בניגוד לדירות שמושכרות מחדש כל שנה, במהלך תיווך מסחרי צריך לקרוא לעומק את הפרטים הקטנים ולוודא שהחוזה משרת את האינטרס שלך בתור בעל הנכס.

במקרה של מכירת נכס מסחרי, צריך לקבל את אישור הרשויות ולפעול גם ברמה הבירוקרטית. סביר להניח שאין לך את הניסיון הנדרש כדי לטפל בסיטואציה כזו, לכן יכולים לעמוד לרשותך מתווכים מומחים שמכירים את התחום. אם אותם מתווכים לא גובים עמלה על השירות שהם מציעים לך, באפשרותך לישון בשקט בלילה ובידיעה שעשית עסקה טובה.

מתווכים עבורך את העסקה המושלמת

זירו מתווכים היא הרשת היחידה בארץ שמממנת ועושה עבורך את כל העבודה – בין אם בדירות להשקעה, בקרקעות או בנכס מסחרי. אם ברצונך להוציא יותר משירות של תיווך מסחרי באפס עמלה, נשמח לקבל את פרטיך באתר.

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים. נדל"ן מסחרי.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

מתווכים נדל"ן מסחרי, מתווכים לנכסים מסחריים, נכסים מסחריים למכירה, מתווכים לנכסים להשקעה, נכסים מניבים, שיווק פרויקטים מסחריים, תיווך נכסים מסחריים, נדל"ן מסחרי

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==