5 טיפים לבחירת מתווכים ברמת גן

5 טיפים לבחירת מתווכים ברמת גן

זירו מתווכים – המתווכים שעושים הכל באפס עמלת תיווך

מה עדיף, עמלה נמוכה או שירות מקצועי? איך כדאי לבחור מתווכים, לפי הניסיון או לפי הזמינות? על שאלות אלה ואחרות נענה לך בצורה מסודרת בפסקאות הבאות. שווה לעקוב!

מתווכים הם אנשי מקצוע שאותם צריך לבחור בחוכמה. התפקיד העיקרי של המתווכים הוא כמובן לסייע לבעלי נכסים למכור או להשכיר את הנכס שלהם במחיר משתלם, אך כיום הציפיות מהם גבוהות יותר.

רמת גן למשל היא עיר ייחודית בענף הנדל"ן. הקרבה לתל אביב הופכת מצד אחד את רמת גן לעיר מבוקשת למגורים, מסחר ותעסוקה, אך מצד שני היא מצליחה לשמור על מחירים אטרקטיביים. כמו כן, רמת גן עצמה מתפתחת בקצב מהיר והשכונות החדשות שלה כבר נבנות בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.

אז איך בוחרים מתווכים ברמת גן?

זירו מתווכים מאפשרת לך למצוא את אנשי המקצוע שחיפשת – אבל באפס עמלה ועם ריכוז של כל השירותים תחת קורת גג אחת. מתקשה להאמין? הנה 5 טיפים שיעזרו לך לדעת למה לבחור בנו:

1.     שירות שכולל הכל

אנו מרכזים עבורך את כל השירותים הרלוונטיים להשכרת או מכירת דירה: החל מעיצוב ושיפוץ, דרך שיווק המודעה ועד טיפול משפטי. כמו כן, אנו מטפלים באחזקת הנכס ובבירוקרטיה מול הרשויות.

2.     שירות זמין

המומחים שלנו זמינים עבורך מסביב לשעון ובפריסה ארצית. רמת גן מהווה עבורך אתגר? הגעת למקום הנכון שיחסוך עבורך זמן וכסף.

3.     שירות עם ניסיון

יש לנו ניסיון משמעותי בתיווך נכסים פרטיים ומסחריים. במילים אחרות, אצלנו מרכזים את כל היתרונות.

4.     שירות באפס עמלות

כבר הזכרנו שהשירות שלנו הוא באפס עמלה? במקום לשלם ביוקר על תיווך, פשוט פונים אלינו ומבצעים את העסקה המשתלמת ביותר!

מתווכים ברמת גן מטעם זירו מתווכים

לסיכום, זירו מתווכים היא הרשת היחידה בארץ שמממנת עבורך את כל העבודה. מבחינתך, כל שנותר הוא לשכוח משירותי התיווך הרגילים ולעבור לשירות הייחודי שלנו. אם תמיד חיפשת מתווכים ברמת גן ולא ידעת מאיפה להתחיל, המומחים של זירו מתווכים יסגרו לך את הפינה מיד אחרי השארת פרטים באתר.

מתווכים ברמת גן, משרדי תיווך ברמת גן, מתווך בר"ג, ניהול נכסים ברמת גן,  מתווכים מומלצים ברמת גן, שיווק פרויקטים למגורים, שיווק פרויקטים, מתווכים ברמת גן, מתווך

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==