מתווכים מומלצים לנכס שלך

מתווכים מומלצים והנכס שלך: מערכת יחסים משתלמת

זירו מתווכים – המתווכים מומלצים שעושים הכל באפס עמלה:

איפה מקבלים המלצות על מתווכים? למה כדאי לבדוק את עמלת השירות ולא רק את חוות הדעת של לקוחות קודמים? איך מתווכים עוזרים למכור או להשכיר את הנכס?

המלצה יכולה להיות אינדיקציה מעולה לאיכות השירות ורמת המקצועיות של מתווכים. בגלל שמתווכים עובדים באופן ישיר מול לקוחות פרטיים ומסחריים, המלצה עליהם גם משמשת ככלי לסינון בין האפשרויות. חוץ מזה, בעזרת המלצה ניתן לחסוך בהוצאות ולפנות מלכתחילה אל מתווכים שמציעים את השירות המשתלם ביותר.

הבעיה היא שאי אפשר להסתפק רק בהמלצות אובייקטיביות. בסופו של דבר, שביעות הרצון של הלקוח נובעת מהתמורה למחיר ולעמלה. כתוצאה מכך, הפתרון האידיאלי הוא לבחור מלכתחילה מתווכים מומלצים שלא גובים עמלה בכלל.

זירו עמלה, הרבה המלצות

זירו מתווכים אחראית על מהפכה דרמטית בתחום הנדל"ן: אנשים שמוכרים נכסים מכל הסוגים פונים אלינו, אנחנו מוצאים להם שוכר או קונה וכל זה מתרחש באפס עמלה ובלי הפתעות. אם מוסיפים למשוואה גם את ההמלצות שיש על המתווכים שלנו, מקבלים מתכון לעסקה של פעם בחיים.

כך מתווכים מומלצים צריכים לעבוד

הניסיון מראה שמתווכים מקבלים המלצות מצד לקוחות קודמים רק כאשר הם עומדים בסטנדרטים מסוימים של אמינות ושקיפות. מבחינה פרקטית, מתווכים מומלצים צריכים לעבוד בצורה פשוטה, ישירה ואפקטיבית. בנוסף, עליהם להעמיד את האינטרסים של בעלי הנכסים בראש סדר העדיפויות ולייצג אותם מול הקונים או השוכרים הפוטנציאליים.

איזה שירותים מציעים זירו מתווכים מומלצים?

מתווכים שלא גובים עמלת שירות אבל עושים עבודה טובה מכל הלב יכולים לעזור למכור או להשכיר את הנכס בשלל דרכים. הנה כמה מהן:

  • עיצוב פנים, ריהוט לדייר ושיפוץ
  • שיווק מקצועי ורחב באמצעי התקשורת השונים
  • טיפול משפטי לרבות הסכם קונה-מוכר
  • טיפול בתקלות 24/7, גביית שכר דירה וקריאות מונים
  • טיפול ברשויות

ההמלצה שלנו: זירו מתווכים

רשת זירו מתווכים מציעה עבורך באפס עמלה מעטפת שלמה של שירותים עם גב, ניסיון ופריסה ארצית. השירות שלנו כמובן ייחודי ובלעדי, אבל לך יש הזדמנות פז לחייג 1599-505656 כדי להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של מתווכים מומלצים.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==