מתווכים משוגעים בחיפה שעושים הכל באפס עמלת תיווך

מתווכים משוגעים בחיפה שעושים הכל באפס עמלת תיווך

מתווכים בחיפה שעושים הכל באפס עמלת תיווך:

מה מאפיין את שוק הנדל"ן בחיפה? היכן הכי שווה לקנות נכס באזור הצפון? איך מנהלים נכס בלי לשלם ביוקר?

תיווך הוא שירות שמטרתו לשדך בין בעלי נכסים ומשקיעים בענף הנדל"ן, לבין שוכרי דירות או אנשים שרוצים לקנות בתים למגורים. עם זאת, שיטת העבודה של מתווכים עוברת בשנים האחרונות שינויים ובעלי נכסים כבר לא מעוניינים כיום לשלם עמלה.

חיפה למשל היא עיר שנמצאת בתנופת פיתוח אדירה ולכן ניתן להשתמש בה כדי לראות גם את השינוי שעובר על ענף התיווך. מלבד המיקום שלה על חוף הים התיכון והקרבה למוקדי תעסוקה, חיפה היא גם פתרון מגורים אידיאלי לצעירים ובעלי משפחות והיא מבטיחה איכות חיים ותשואה גבוהה למשקיעים בנדל"ן.

רוצה לקבל יותר מהנכס שלך בחיפה? אין סיבה לשלם על זה!

זירו מתווכים מעניקים לבעלי נכסים כמוך את השירות שחיכית לו. בניגוד למתווכים אחרים בחיפה, אנו הרשת היחידה בארץ שמממנת ועושה עבורך את כל העבודה באפס עמלה: החל מעיצוב פנים, דרך שיפוץ ועד שיווק מקצועי רחב וכמובן טיפול משפטי וטיפול בתקלות מסביב לשעון.

בקיצור, רוצה לקבל יותר ולא לשלם בכלל? קליק אחד להשארת פרטים ואחד המומחים שלנו כבר יעמוד לרשותך בהקדם!

מתווכים בחיפה יכולים לעבור בשבילך

דירות ונכסי נדל"ן בחיפה מחזירים מהר מאוד את ההשקעה. חיפה אפילו לא קרובה למצות את הפוטנציאל שלה, מה גם שמדי שנה מגיעים אליה עוד מעסיקים גדולים שמושכים אחריהם אוכלוסייה אקסקלוסיבית. מעבר לכך, בחיפה יש מוסדות לימוד מעולים כמו הטכניון והאוניברסיטה ולכן רבים מבין בעלי הדירות והנכסים נעזרים במתווכים בחיפה ומשתמשים בנדל"ן כדי להפיק תשואה גבוהה משכירות.

השאלה היא כיצד מנהלים נכס בלי לשלם ביוקר. מטבע הדברים, שיטת העבודה הרגילה של מתווכים לא מספיקה. אם רוצים לפתור את הבעיה, צריך לוודא מראש שמדובר על שירות מתקדם יותר באפס עמלה ובלי אותיות קטנות.

הנכס שלך שווה יותר

זירו מתווכים מעניקים את השירות רק למוכרים או למשכירים, כלומר בעלי נכסים כמוך. עם שירות מקיף באפס עמלה – נשמח להראות לך איך מתווכים בחיפה יכולים לעבוד בשבילך.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==