מתווכים בתל אביב באפס עמלת תיווך

מתווכים בתל אביב

מתווכים בתל אביב שעושים הכל באפס עמלת תיווך:

מתווכים בתל אביב יכולים לסייע לעסקה שלך להתבצע בהצלחה. אנשי המקצוע יאתרו עבורך את הקונים או השוכרים המתאימים ביותר לנכס. הם ילוו את העסקה מרגע שיהיה להם ברור מהם הצרכים שלך ועד לאחר מציאת הלקוח הנכון לך. זירו מתווכים מציעים לך שירות מלא ומקיף וילוו אותך משלב יצירת הקשר הראשוני ובהמשך על פי הצורך האישי שלך וכל זאת ללא כל עמלה מצדך.

לא באמת צריך סיבה לגור בתל אביב

אנחנו יודעים שלא באמת צריך סיבה כדי לגור בתל אביב. העיר מציעה שפע של פעילויות תרבותיות, היא נחשבת לעיר הידידותית בעולם לטבעוניים, מגיעים אליה תיירים מכל מקום והיא מושכת אליה צעירים, משפחות ומבוגרים. אם יש לך נכס למכירה או להשכרה, אנחנו נדאג לו ולך וכל זאת באפס עמלה.

התחרות על הנכסים בתל אביב גדולה והמתווכים שלנו יעמדו לרשותך ויחסכו לך זמן רב בהתעסקות מול המתעניינים השונים. המתווכים יודעים כיצד לנהל את תהליך המכירה או ההשכרה בצורה הטובה ביותר כך שכל שיהיה עלייך לעשות הוא לחתום על העסקה.

מתווכים בתל אביב שישמרו על האינטרסים שלך

בין אם החלטת למכור את הנכס שלך ובין להעמיד אותו להשכרה, הגעת אל המקום הנכון. זירו מתווכים מעמידה לרשותך את החבילה המושלמת, כל השירותים שנדרשים לך תחת קורת גג אחת וללא עמלה. משלב ההבנה מה נדרש לך, דרך מציאת הלקוח הנכון לך ועד לחתימה על החוזה.

אנו נלווה אותך עם בעלי המקצוע הנכונים. נבחן את הנכס, נכין תוכנית שיווקית, נבצע עיצוב לנכס ונלווה אותך בעזרת עורך דין. גם לאחר מציאת הלקוח נוכל לעזור לך. אנו מבצעים העברה (כולל קריאת מונים וכל מה שנדרש בתהליך זה) ולנהל עבורך את הנכס.

הדרך הפשוטה ליצור עמנו קשר

זירו מתווכים בתל אביב נותנים מענה לבעלי נכסים באזור המרכז בפרט – ובכל הארץ באופן כללי. המתווכים שלנו פרוסים ברחבי הארץ ומתמחים בערים השונות. אנו מזמינים אותך לשמוע עוד על השירות שלנו וליהנות מליווי צמוד לאורך כל הדרך. כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר או להשאיר את פרטייך כאן באתר.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==