מתווכים מומלצים בפתח תקווה | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים בפתח תקווה – להיות חלק מהתנופה של העיר

מתווכים מומלצים בפתח תקווה | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

יש לא מעט מתווכים במתווכים בפתח תקווה אבל כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בפתח תקווה שבאמת יעשו עבורכם את ההבדל בין רכישה מהירה, מכירה פשוטה או השכרה נוחה לבין תהליך שהוא סיוט מתמשך אתם צריכים לפנות למומחים אמיתיים. אצלנו בזירו תקבלו שירות מצוין, שירות שכולל פרסום ושיווק, עיצוב ושיפוץ, סיוע מול הרשויות ובהתנהלות מבחינה משפטית, ריהוט לדייר וכל זה באפס עמלה. אל תחפשו באף מקום אחר כי רק אצלנו תמצאו את כל מה שאתם מחפשים והכל כאמור במינימום מחיר ומקסימום הצלחה.

פתח תקווה – עיר בתנופה אדירה
"עיר משעממת, עיר של זקנים, עיר שיש בה רק בתי חולים, עיר שיש בה אווירה של מוות, עיר של המאה הקודמת…" ואלו רק חלק מהמשפטים שבוודאי שמעתם בהקשר של העיר פתח תקווה שמכונה גם אם המושבות. אם יצא לכם לבקר בפתח תקווה בשנים האחרונות אתם בוודאי כבר יודעים שהקשר בין המשפטים האלו לבין המציאות הוא מקרי בהחלט וכיום פתח תקווה היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל.

החינוך, הפיתוח, מקומות העבודה, מקומות הבילוי, התשתיות, הנראות ועוד פרמטרים נוספים הופכים את העיר למקום מצוין עבור משפחות עם ילדים, זוגות צעירים בתחילת דרכם, רווקים ורווקות שמחפשים קצת אקשן וזוגות מבוגרים שרוצים ליהנות מעיר שקטה ונעימה. מתווכים מומלצים בפתח תקווה יש לא מעט, המשימה שלכם היא למצוא את הטובים ביותר ואותם תמצאו רק אצלנו בזירו.

עבודה בפריסה ארצית – לא רק בפתח תקווה
בנוסף לשלל היתרונות שלנו ומגוון השירותים שאנו מציעים חשוב לנו שתדעו שאנחנו גם עובדים בפריסה ארצית. כלומר, לא משנה אם אתם מעוניינים במכירה, השכרה או רכישה של בית, דירה, בניין או כל נכס אחר שלא נמצא בפתח תקווה אנחנו נוכל לסייע לכם.

התקשרו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר ובוא ליהנות מהשירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אנחנו הישראלים התרגלנו שעבור שירות מצוין אנחנו צריכים לשלם ביוקר, אצלנו המתווכים בפתח תקווה מוכיחים שאפשר לקבל שירות יוצא דופן אבל במקביל לשלם אפס עמלה וליהנות למעשה מכל העולמות.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==