מתווכים בחיפה: מתווכים מומלצים בחיפה ב 0% עמלת תיווך

מתווכים בחיפה – האנשים שיעזרו לכם לעשות עסקה מצוינת

מתווכים בחיפה: מתווכים מומלצים בחיפה שעושים הכל ב 0% עמלת תיווך

אם עדיין לא מכרתם או השכרתם דירה, בית או משרד בעבר כנראה שאתם עדיין לא מבינים את הערך של המתווך. במידה ואתם מחפשים איש מקצוע שיסייע לכם בכל תהליך המכירה או ההשכרה ובמידה ואתם מחפשים מתווכים בחיפה – הגעתם בדיוק למקום הנכון כי אצלנו בזירו גם תקבלו שירות מצוין שיוביל לעסקה מצוינת – וגם תקבלו את כל זה באפס אחוז עמלה.

העיר חיפה – הים, הקדמה, הירוק

העיר חיפה היא בלי שום ספק בירת הצפון, מדובר באחת הערים הגדולות בישראל אבל בניגוד לערים גדולות אחרות בהחלט ניתן למצוא בה את השילוב המיוחד שבין עיר תוססת, צעירה ומלאת חיים ולבין השלווה והשקט שכל כך חיוניים לחיים שלנו.

העיר חיפה התפתחה מאוד מבחינת תחום הנדלן בשנים האחרונות, בעיר נבנו בתים, דירות, בניינים, משרדים ונכסים רבים וכתוצאה מכך גם התחרות גדלה באופן משמעותי. על מנת להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור הנכס שלכם אתם צריכים איש מקצוע רציני ומנוסה, אל תנסו ללכת לבד להרפתקה הזו.

אז למה לבחור דווקא מתווכים בחיפה מטעם "זירו מתווכים"?

מלבד השירות המעולה, המקצועיות הבלתי נגמרת, הניסיון הגדול שבהחלט עושה את ההבדל יש גם את העניין של המחיר – אצלנו תקבלו את כל השירות באפס אחוז עמלה. באפס אחוז עמלה אתם מקבלים מאיתנו גם עזרה בעיצוב הנכס, גם שיפוץ במידת הצורך, גם טיפול משפטי אם צריך, גם טיפול בתקלות, גם שירות של קריאת מונים ועוד.

אם אתם עדיין מחפשים מתווכים בחיפה – אתם כבר יכולים לעצור את החיפושים – כי מצאתם אצלנו את כל מה שאתם צריכים.

לבחור מתווכים בחיפה בחכמה – ולקבל תוצאה מושלמת

כל תהליך מוצלח של מכירה או השכרה של נכס מתחיל בבחירה של המתווך ואומנם מדובר רק בבחירה הראשונה שאתם תעשו מתוך בחירות רבות בהמשך התהליך – אבל בהחלט מדובר בבחירה החשובה ביותר.

אנחנו מבטיחים לכם שאצלנו בזירו תזכו לקבל את כל מה שאתם צריכים ואנחנו יודעים שאתם תקבלו בסוף את המחיר הטוב ביותר – ותזכו לחוויה המושלמת שלה ציפיתם. תהליך של השכרת או מכירת דירה, בית או משרד יכול להיות תהליך ארוך ומייגע, אצלנו תיווכחו שמדובר בתהליך הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==