מתווכים מומלצים ברחובות | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים ברחובות – למה לשלם יקר בשביל שירות מצוין?

אנחנו בחברת זירו מאמינים שאפשר לשלב בין מחיר אטרקטיבי ומשתלם לבין שירות מעולה וזו הסיבה שאנחנו לוקחים אפס עמלה על השירותים שאנחנו מציעים לכם. אם אתם חושבים שבגלל העובדה שאנחנו לא גובים עמלה אין לנו מה להציע לכם, שימו לב בבקשה לרשימת הפעולות שאנחנו מציעים לכם: שיפוץ הבית או הדירה, עיצוב הבית או הדירה, ריהוט, ייעוץ משפטי, סיוע בהסכם הרכישה או המכירה, זמינות של 24 שעות ושבעה ימים בשבוע לכל שאלה ולכל בעיה, טיפול בתקלות, שיווק ופרסום הנכס, קראית מונים, טיפול מול הרשויות ועוד.

אכן כן, אתם לא טועים ולא מתבלבלים – למרות שמדובר על אפס אחוז עמלה אתם עדיין מקבלים מאיתנו 100 אחוז שירות.

חברת זירו – בחירה מעולה

אם אתם מחפשים מתווכים מומלצים ברחובות הכתובת שלכם היא אחת – זירו! העבודה שלנו היא בפריסה ארצית וכך יוצא שגם אם אתם עוברים לעיר אחרת, שוכרים בעיר אחרת או מגיעים לרחובות מעיר אחרת אתם לא צריכים מתווכים נוספים כי אצלנו תקבלו את השירות מההתחלה ועד הסוף. אנחנו בזירו מאמינים שתפקידו את המתווך הוא להקל על חייכם, לחסוך לכם הרבה זמן יקר ובעיקר למנוע מכם כאבי ראש ועצבים מיותרים. השאירו לנו את העבודה הקשה, אתם יכולים להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם ופשוט ליהנות מהתוצאה הסופית בסוף התהליך.

העיר רחובות – בחירה מצוינת
אזור המרכז ידוע במחירים הגבוהים של הדירות והבתים, המחירים מרתיעים לא מעט אנשים לעשות את הצעד הגדול ולרכוש דירה או אפילו לשכור דירה באזור ובזמן שיש כאלו שיכולים להרשות לעצמם לשלם מחירים אלו יש לא מעט ישראלים שפשוט נאלצים לוותר ולא להיכנס להרפתקה שהם לא יידעו כיצד לצאת ממנה. העיר רחובות מציעה לתושביה את כל היתרונות שיש בתל אביב, ראשון לציון, חולון, בת ים, יפו, רמת גן וכל הערים האחרות אבל במחירים שפויים הרבה יותר.

אם אתם מחפשים מתווכים מומלצים ברחובות – אתם עושים החלטה מצוינת כי העיר רחובות יכולה מאוד לשדרג את איכות החיים שלכם והכל כמובן במחיר אטרקטיבי ומשתלם.

התקשר עכשיו ל-1599-505656 או היכנסו לאתר ובואו להתחיל איתנו את התהליך המיוחל.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==