מתווכים מומלצים בקריית אונו | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים בקריית אונו – תחסכו לעצמכם הרבה מאוד כאבי ראש

מה אנחנו בעצם רוצים כאשר אנחנו עובדים עם מתווך? אנחנו מעוניינים בשירות אדיב ונעים, אנחנו מעוניינים במחיר אטרקטיבי ומשתלם, אנחנו רוצים שיחפש עבורנו את הנכס או הקונה הטוב ביותר וכמובן אנחנו רוצים לחסוך זמן ובעיקר לחסוך לעצמנו הרבה כאבי ראש. מתווכים מומלצים בקריית אונו תוכלו למצוא אצלנו בחברת זירו ואנחנו מבטיחים לכם שכל מה שאתם מחפשים במתווך אצלנו תמצאו.

שירותי התיווך שלנו לרשותכם ב-0% עמלה

חברת זירו מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים הכוללים לא רק מכירה, השכרה או רכישה של דירה או בית אלא גם סיוע בהתנהלות המשפטית, סיוע בריהוט הבית, סיוע בשיפוץ ועיצוב הבית מחדש, סיוע בפרסום ושיווק הנכס, סיוע בהתנהלות מול הרשויות השונות, סיוע בקריאת מונים וגביית שכר דירה ועוד. את כל השירותים האלו ועוד הרבה יותר אתם מקבלים באפס עמלה, כלומר אתם לא רק זוכים בשירות מצוין אלא אתם גם מקבלים מחיר מצוין וזה השילוב המושלם. מתווכים מומלצים בקריית אונו שגם יודעים לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר וגם יודעים להעניק שירות מצוין תמצאו רק אצלנו בזירו ואם אתם עדיין מתלבטים תשאלו את החברים או השכנים שלכם שכבר עבדו איתנו בעבר.

לגור בשלווה בקריית אונו עם כל היתרונות של תל אביב
קריית אונו התפתחה וצמחה בשנים האחרונות בקצב מסחרחר, העיר שהייתה מנומנמת מעט הפכה כמעט בין לילה לעיר תוססת ומלאת חיים אשר מושכת אליה אלפי זוגות צעירים. עם נאמר את האמת, קרית אונו לא הייתה הבחירה הראשונה של כל אחד או אחת שמתגוררים בה אבל אחרי המעבר אנשים הבינו שאפשר ליהנות מכל העולמות ושהבחירה שלהם פשוט הייתה מושלמת. הכוונה בהנאה מכל העולמות היא שקרית אונו היא גם עיר לכל דבר ועניין, כלומר יש בה את כל מה שצריך ומצד שני היא שקטה ונעימה ולא סואנת ורועשת כמו תל אביב.

אנחנו בזירו עובדים בפריסה ארצית וכמובן גם בקריית אונו, לא משנה אם אתם מעוניינים בהשכרה, מכירה או רכישה היכנסו לאתר שלנו או התקשרו לטלפון 1599-505656 ואנחנו כבר נדאג שתצאו שמחים מהעסקה שלכם.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==