מתווכים מומלצים ברמת השרון | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים ברמת השרון – למכור או לקנות בראש שקט

מתווכים מומלצים ברמת השרון | הכל כלול | באפס עמלה

מה אנחנו בכלל צריכים מתווך? אנחנו יכולים לפרסם את הבית שלנו המוצע למכירה לבד, אנחנו יכולים להתקשר למוכרים המפרסמים את דירתם לבד, אנחנו יכולים לנהל את המשא ומתן מול הקונים או הרוכשים לבד, אנחנו יכולים לטפל בכל הביורוקרטיה המשפטית לבד ואנחנו אפילו יכולים לקרוא את הסכם הרכישה או המכירה לבד. עם זאת ולמרות כל זה, המתווך יכול מאוד להקל עלינו בתהליך ויכול מאוד להנגיש עבורנו פעולות שאם אכן היינו מבצעים לבד כנראה שלא היינו עושים באופן מושלם.

מה דעתכם לשלם לנו % עמלה?

כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים ברמת השרון – אתם לא מחפשים מישהו שייקח לכם סכום כסף נוסף או שידחוף לכם נכס שהוא מעוניין להיפטר ממנו, אתם למעשה מחפשים להוריד לכם מהראש הרבה מאוד משימות ולהעניק לעצמכם שקט נפשי בכל התהליך הלא פשוט שאתם ניצבים בפניו. אנחנו בזירו מבטיחים לכם שירות מצוין הכולל את כל מה שאתם צריכים לרבות סיוע בכל ההליך המשפטי, סיוע בריהוט הבית, סיוע בשיפוץ הבית וכו' וכל זה באפס עמלה. אנחנו מאמינים שעבור שירות מעולה לא צריך לשלם ביוקר ולמרות שהשילוב הזה של שירות מצוין עם מחיר אטרקטיבי לא תמיד משתלב במחשבה לישראלים אנחנו מוכיחים שאפשר גם אחרת.

רמת השרון – היתרונות של העיר, השקט של הכפר

רמת השרון היא עיר מיוחדת במינה: מצד אחד היא שוכנת במרכז הארץ, לא רחוק מתל אביב, רמת גן והרצליה והיא מציעה לתושביה את כל היתרונות שעיר גדולה יכולה להציע ורשימת היתרונות כוללת מקומות עבודה רבים, מקומות בילוי שלא נגמרים, יציאה לכבישים מהירים, גישה לערים גדולות אחרות, מערכת חינוך מהטובות בישראל, רמת כבישים גבוהה מאוד ובקיצור – עיר מתקדמת שנמצאת בתנופה אדירה.

מצד שני, מדובר במקום שקט ונעים לגדל בו ילדים, יש ברמת השרון מעין שלווה שמוצאים רק בכפרים או מושבים בצפון הארץ הרחוק והשילוב הזה הוא פשוט שילוב מנצח.

אם אתם מחפשים מתווכים מומלצים ברמת השרון אתם עושים החלטה נכונה פעמיים: גם כי בחרתם בעיר נפלאה כמו רמת השרון וגם כי בחרתם בזירו. היכנסו לאתר והשאירו לנו הודעה או התקשרו לטלפון 1599-505656 ואתם כבר בחצי הדרך לתהליך מכירה, השכרה או רכישה פשוט וקל.

זירו מתווכים – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==