כפר הים חדרה | דירות להשכרה למכירה בכפר הים בחדרה

כפר הים חדרה | דירות להשכרה למכירה בכפר הים בחדרה | מידע חשוב לפני  שקונים או משכירים דירות בכפר הים בחדרה

כפר הים בחדרה | מידע חשוב לבאים לחפש דירה להשכרה למכירה בכפר הים חדרה

תודות ל: אבי קיסר מומחה ארצי לנדל"ן אשר עזר בהכנת הכתבה.

מחפשים דירה בכפר הים קו הים? ברשותנו מבחר רחב של דירות שוות להשכרה למכירה במחירים מעולים בכפר הים חדרה והסביבה.

לתיאום ביקור וסיור מקצועי ע"י מומחה נדל"ן בכפר הים חדרה מומלץ להתקשר לזירו מתווכים בזירו עמלה ו/או להשאיר הודעה מסודרת ונשוב אליכם בהקדם!

1599-50-56-56

[email protected]

"אומרים שלא רחוק מחדרה, בין הים לבין החולות, יש מקום שבו זורחת השמש, בלילות" / שלמה ארצי

נסענו לבקר במקום הכי מרתק במערב חדרה בפרט ובישראל בכלל על מנת לבחון האם שווה לקנות או להשכיר דירה בכפר הים אשר במערב חדרה.

נסיעה קצרה מקיסריה מכמורת נתניה וכחצי שעה מתל אביב שוכן לו כפר העדן כפר הים חדרה אשר ממוקם ממש על אמצע הדרך בין חיפה לתל אביב כדקה מהכביש 2, 4 ו 15 דקות מכביש 6. פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר מפנקת בבית הקפה בית חנקין מבנה היסטורי מיוחד הצופה 360 מעלות על כפר הים והכחול של הים. את הסיור העביר לנו אבי קיסר אשר מומחה לנדל"ן בישראל ובכפר הים בחדרה והסביבה וכמו כן מומחה לשיווק דירות, שיווק פרויקטים חדשים, ניהול נכסים, ליווי משקיעים, אחזקת מבנים וניתוח עסקאות נדל"ן בישראל.

התחלנו בסיור בכפר הים חדרה ושאלנו את אבי למה כדאי לקנות להשכיר דירה בכפר הים חדרה?

איכות חיים מקסימלית במחיר מינימלי:

דיירי כפר הים בחדרה נהנים מאיכות חיים מקסימלית במחיר מנימלי, ואומר שדיירי הכפר אשר חלמו לגור על קו הים כדי לקום כל בוקר אל הזריחות ולא יכלו להרשות לעצמם את החלום, קנו כאן דירות בכמה מאות אלפי שקלים וחיים ברמת חיים גבוה מאוד. כפר הים הוא מקום סגור רק לתושבי הכפר. יש בכפר הים את כל מה שבן אדם צעיר או מבוגר צריך כל יום 7 ימים בשבוע. החל  מחוגים, 2 בריכות, שמירה 24/7, חדר כושר, סקווש, מגרש טניס, חוף ים רחב ידיים להליכות, בתי קפה, מסעדות, בית כנסת, חיי חברה, מועדון דיירים ועוד מגוון פינוקים לנפש ולנשמה שכל בן אדם צריך, שכן אדם  מתבגר שגר כל החיים ברעננה יכול לגור בכפר הים ובשבת כל הנכדים אצלו לשבת של כייף וחוויות.

כפר הים – מחירים שחייבים להעלות:

מחירי הדירות בכפר הים חייבים להעלות. אין הרבה מקומות בישראל אשר נמצאים על קו הים, ברמה כזאת ומתאימים לכל כך הרבה סוגי אוכלוסיה במחירים נוחים כאלה. למשל היום ניתן להשיג בכפר הים בחדרה דירות של 3.5 חדרים גם ב 990,000 ₪. מחיר נמוך מאוד ביחס גם לסביבת חדרה וגם לישראל בכלל, מה שמאפשר לכל סוגי האוכלסיה להנות ממגורים מפנקים על הים. לעומת זאת דירת 110 מ"ר מחוץ לכפר הים תעלה סביב ה 1800,000 ₪ צפונה.

מחירי הדירות וסוגי דירות להשכרה למכירה בכפר הים חדרה שמתאימים לכל אחד:

בכפר הים חדרה יש כמעט את כל סוג הדירות: 5 בניינים בני 7 קומות וכ 523 דירות החל מדירות 1 ועד 3.5 חדרים וקוטג'ים + גינה פרטית על קו הים.

***דירות למכירה  בכפר הים חדרה החל מ 580,000 אלף ₪ בלבד.

דירות חדר החל מ 580,000 ₪

דירות 2 חדרים החל מ 810,000 ₪

דירות 3.5 חדרים החל מ 995,000 ₪.

****דירות להשכרה בכפר הים חדרה החל 2600 ₪ בלבד לחודש, כולל דמי הניהול.

דירות חדר החל מ 2600 ₪

דירות 2 חדרים החל מ 3300 ₪

דירות 3.5 חד' החל מ 3700 ₪

קו הים לנצח:

תושבי כפר הים בחדרה נהנים מנוף לים, משקיעות וזריחות 24/7.

על דבר אחד אין חולק כי המיקום של כפר הים על קו המים לא יפגע והנוף מכל הדירות הוא לנצח.

מיקום אסטרטגי:

כפר הים ממוקם במיקום מעולה. נסיעה קצרה מקיסריה מכמורת נתניה וכחצי שעה מתל אביב שוכן לו כפר העדן כפר הים חדרה אשר ממוקם ממש על אמצע הדרך בין חיפה לתל אביב כדקה מהכביש 2, 4 ו 15 דקות מכביש 6. כ 5 דק' נסיעה בנו מתחם קניות ענק אשר ניקרא מול החוף, כ 10 דקות נסיעה ישנה תחנת רכבת למי שעובד בתל אביב, וכ 10 דקות נסיעה נמצא מרכז העיר של חדרה. למעוניינים לטייל באזור ישנם המון מקומות מדהימים כגון: פארק נחל חדרה, זכרון יעקב, יקבים, מקומות בילוי, עמק חפר, בנימינה, נחל אלכסנדר, חוף 50, מכמורת, קיסריה נתניה ועוד ועוד…

שכנים וחיי חברה בכפר הים חדרה:

בין דיירי כפר הים בחדרה ניתן למצוא מגוון דיירים כמעט בכל הגילאים,  דיירי הכפר נפגשים בפעילויות השונות וכך גם נוצרות חברויות של בילויים, ארוחות משותפות, טיולים ועוד

בכפר הים חדרה מגוון פעילויות 24/7 ומתקנים ברמה בינלאומית:

דיירי כפר הים ומשפחותיהם נהנים מכל המתקנים מתקדמים יום יום כולל שישי שבת: 2 בריכות (אחת מחוממת), ספא, סאונות, ג'קוזי, שמירה 24/7, מגרשי טניס, סקווש, בתי קפה, חוף פרטי, חוגים, מועדון דיירים, חדר סנוקר, חיי חברה, בית כנסת, חניה פרטית ועוד…

מלון רמדה:

במתחם כפר הים שוכן גם מלון רמדה החדיש ומפואר. מלון רמדה תורם ליוקרה של המקום ומשלם חלק מדמי הניהול של המקום במטרה לפתח את כפר הים. מלון רמדה הנו ברמת 5 כוכבים ובו יש שירותי ספא, חדרים, בית כנסת, פעילויות נוספות ועוד.

דת בכפר הים:

תושבי כפר הים בחדרה אשר מעוניינים לשמור מצוות ודת ישנו בית כנסת פעיל במלון רמדה וגם קהילה דתית מגובשת וענפה אשר מתפללת ולומדת תורה במהלך כל השבוע גם בבית חב"ד אשר מנוהל ע"י הרב דניאל אלפנט אשר מומלץ מאוד ופועל רבות לגיבוש קהילת קדמת ים כפר הים וכמו כן עורך פעילות דתית ענפה מכל הסוגים כגון: ארוחת שבת, ארוחות חג, לימוד תורה, ניהול התפילות, עזרה לזולת, מצוות וכדו'. למעוניינים לטבול יש גם מקווה במרחק הליכה קצר בגבעת אולגה

פיתוח אזורי:

כפר הים אשר נמצא בשכונת גבעת אולגה בחדרה עברה בשנים האחרונות מהפך של 360 מעלות ועוד היד נטויה, שכן כל השכונה התמלאה מגדלים חדשים, טיילת בפיתוח לאורח הים, חופים מדהימים ונקיים, פארק נחל חדרה הצמוד לחברת חשמל, בניה איכותית, מגרשי ספורט, קניון חדש, קניות, בתי קפה ובארים, דרכי גישה,  תחבורה, כבישים וכן קרבה לרכבת ומרכז העיר.

בין היתר ראו תכנית תב"ע רובע הים ו/או עיר ימים חדרה אשר תמשיך למנף את השכונה לגבהים אחרים.

רובע הים חדרה כפר הים 

פיתוח אזורי כפר הים חדרה

ספא כפר הים:

בכפר הים חדרה ישנו ספא מתקדם ובו ניתן להזמין מגוון עיסויים ופינוקים בתשלום.

במתחם ניתן למצוא גם בתי קפה כגון בית חנקין ומסעדת בני הדייג ובנסיעה של 5 דק' הגענו לקניון מול החוף. בסביבת כפר הים יש מתחמי מסחר קניות בנקים וכל מה שצריך.

ובכל זאת אבי זה נשמע מדהים אבל בטוח שיש גם חסרונות:

דמי ניהול בכפר הים חדרה:

החיסרון העיקרי בכפר הים חדרה וניתן להסתכל על זה באותה מידה גם כיתרון הוא הדמי ניהול החודשיים אשר כל בעל נכס משלם בתמורה לפיתוח ולאחזקת כל המתקנים בכפר הים. דמי הניהול בכפר הים חדרה הם בעצם תשלומים חודשיים בדומה לועד הבית הנהוג בבניינים שונים בעיר. הואיל ובכפר הים יש מתקנים רבים מחיר דמי הניהול הוא יקר יותר מועד הבית המסורתי.

בכפר הים יש בכל בניין מעליות שטחים ציבוריים אשר כוללים: מתקני נופש, הוצאות כגון הנהלה, חשמל, גזברות, אבטחה, גינון, ניקיון אירועי תרבות ועוד, כך שהעלויות מתחלקות בין כל בעלי הנכסים. יש לציין שדיירים אשר גרים בשכירות לא נדרשים להוסיף על התשלום של דמי השכירות דמי ניהול.

באותה מידה ניתן להסתכל על דמי ניהול גם כיתרון שכן תשלום דמי הניהול דואגים לשמור על המקום לפתח ולהשביח אותו, כך שערך הדירות ישמר ואף יעלה.

להלן מחירי דמי הניהול בכפר הים חדרה נכון לשנת 2019:

דירת סטודיו – 1150 לחודש

דירת 2 חדרים 1350 לחודש

דירת 3.5 חדרים 1550 לחודש

קוט'ג דו קומתי קרקע + גינה סביב ה 2000 ש"ח לחודש.

וזאת בנוסף לתעריף הארנונה בעיר חדרה.

הארה: בפרויקט מסוג כפר הים ניהול ואחזקה נכונה של הפרויקט, יקבע את עתידו של כפר הים.

לסיכום:

אם ברצונכם לגור בגן העדן כפר הים הממוקם על קו המים במערב חדרה ולחיות כמו אוליגרך אבל במחיר צנוע אנו בזירו מתווכים מזמינים אתכם לסיור מקצועי ומקיף בכפר הים חדרה.

ברשותנו מבחר רחב של דירות שוות להשכרה למכירה במחירים מעולים בכפר הים חדרה.

לתיאום ביקור וסיור מקצועי ע"י מומחה נדל"ן בכפר הים מומלץ להתקשר לזירו מתווכים בזירו עמלה ו/או להשאיר הודעה מסודרת ונשוב אליכם בהקדם!

[email protected]

1599-50-56-56

פייסבוק של כפר הים חדרה דירות למכירה להשכרה

דירות למכירה להשכרה בכפר הים חדרה

 

 

מתווכים בחדרה, מתווכים מומלצים בחדרה, מתווכים בכפר הים חדרה, מתווכים בעין הים חדרה, ניהול נכסים בחדרה, דירות להשכרה למכירה בכפר הים חדרה, מתווכים בגבעת אולגה

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==