מתווכים מומלצים בקריות | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים בקריות – לקבל שירות מצוין באפס עמלה

מתווכים מומלצים בקריות | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים בקריית ים, מתווכים בקריית ביאליק, מתווכים בקריית חיים, מתווכים בקריית מוצקין, מתווכים בקריית אתא

אם אתם מעוניינים במכירה או רכישה של דירה, בית קרקע, משרד, בניין או כל סוג של נכס אתם בוודאי חושבים על העבודה שאתם צריכים להשקיע בחיפוש הקונים/ המוכרים, השיווק ברשתות החברתיות, המיקוח מול האנשים שמולכם, השיפוצים הנדרשים בנכס, הטיפול המשפטי הכרוך בעניין ועוד ומוצאים את עצמכם מעט מיואשים. תפקידו של המתווך הוא למעשה לחסוך לכם את כל העבודה המייגעת ולהוביל אתכם ישירות לשלב הסופי שאליו אתם מעוניינים להגיע ללא מאמץ וללא כאבי ראש.

משתלם מאוד לגור בקריות
אזור הקריות כולל את קרית מוצקין, קרית ים, קרית ביאליק וקרית אתא ובהחלט אפשר לומר שבשנים האחרונות הדרישה למגורים באזורים האלו עלה באופן משמעותי. מתווכים בקריות המכירים את האזור על בוריו יכולים לעשות עבורכם את ההבדל בין לגור בדירה על קו החוף בקרית ים וליהנות מאוויר נעים בכל בוקר לבין להתפשר על דירה בעיר אחרת ולהרגיש שעשיתם פשרה מיותרת.

בהחלט אפשר לומר שניכר שינוי עצום ברמת החינוך, ברמת הנראות וברמת ההשקעה בקריות בשנים האחרונות, אם אתם רוצים להיות חלק מהשינוי הגדול זה הזמן שלכם לבחור מתווכים מומלצים בקריות ולשדרג את איכות החיים שלכם.

למה לבחור בזירו מתווכים?

אצלנו בזירו אתם מקבלים שירות מלא הכולל פרסום הנכס, עיצוב הנכס, שיפוץ הנכס במידת הצורך, טיפול משפטי מקיף, טיפול בתקלות, מצגות וצילומים מקצועיים, זמינות של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וזו רק רשימה חלקית בלבד של היתרונות שתמצאו אצלנו ולא תמצאו באף מקום אחר.

בנוסף לכל היתרונות האלו ועוד רבים אחרים יש לנו עוד ייחוד שמבדיל אותנו משירותי התיווך האחרים – אנחנו עושים הכל באפס עמלה. בזמן שיהיו כאלה שיאלצו לשלם מחירים מופקעים על הפרסום, השיווק, הצילומים, הסיוע המשפטי, המכירה, הרכישה ועוד אתם פשוט זוכים לקבל שירות מצוין בכל התחומים מבלי לשלם עמלה. הלקוח הישראלי עובר שינוי גדול בשנים האחרונות, הלקוחות הישראלים כבר לא מוכנים להרגיש שמנצלים את התמימות שלהם וכבר אפשר להרגיש את רוחות השינוי הממשמשות ובאות גם בתחום הנדל"ן.

אצלנו כאמור תמצאו מתווכים מומלצים בקריות אבל השירות שלנו ניתן בכל הארץ בפריסה רחבה וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי ליהנות מכל הטוב הזה הוא לחייג לטלפון 1599-505656 או להיכנס ללינק המצורף. את כל יתר העבודה אנחנו כבר נעשה בשבילכם.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

www.zeroreal.co.il

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==