מתווכים מומלצים בבאר שבע | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים בבאר שבע

מתווכים מומלצים בבאר שבע | הכל כלול | באפס עמלה

באר שבע הוכרזה כבר מזמן כבירת הנגב, אך רק בשנים האחרונות היא החלה למצות את הפוטנציאל שלה. לראייה, כיום ניתן לראות מגוון רחב של פרויקטים לבנייה ברחבי באר שבע וגם המושבים מסביב נהנית מצמיחה אדירה. בתוך כך, בעלי נכסים בבאר שבע מפיקים תשואה גבוהה מהשכרת דירות לסטודנטים ומשפחות צעירות וגם יזמים יכולים לנצל את ההגירה החיובית לעיר על מנת להקים נכסים מסחריים.

על אף האמור לעיל, מתווכים בבאר שבע מתקשים להתמודד עם השינויים וחלקם מציעים שיטות שיווק שלא רלוונטיות עבור תושבי המקום. כך למשל יש מתווכים שלא מזהים את הפוטנציאל של אזורים מסוימים בבאר שבע ואת האופן שבו ניתן להפוך אותם לאטרקטיביים יותר עבור המשקיעים. במקביל, חלק גדול מהמתווכים גובה עמלות גבוהות וכך למעשה מאט את הפיתוח של באר שבע והסביבה.

הפתרון הוא ליצור קשר עם חברת זירו מתווכים שפועלת בפריסה ארצית אבל מתמחה בנכסים בבאר שבע והנגב. השירות שלנו ייחודי כי אנחנו הרשת היחידה בארץ שמממנת ועושה עבורך את כל העבודה באפס עמלה. חוץ מזה, אנו מתחייבים להעמיד לרשותך מתווכים מומלצים בבאר שבע שנותנים שירות מכל הלב ובמקצועיות מלאה.

המתווכים שלנו עוזרים לך להרוויח כסף

בעלי נכסים פרטיים או מסחריים בבאר שבע יכולים להפיק יתרונות מידיים מהשירות של חברת זירו מתווכים. קודם כל, תחת אפס עמלה נספק עבורך שירותי שיווק וניהול נכסים להשכרה ונעבוד קשה על מנת להציע את הנכס שלך למכירה עבור קהל יעד רלוונטי. שנית, נשווק בשבילך פרויקטים למגורים ונחסוך לך את הזמן הנדרש בפגישות עם קונים, בעלי מלאכה, קבלנים, נציגי עירייה ועוד.

בנוסף, לחברה גדולה כמו זירו מתווכים יש את ארגז הכלים המתאים לטובת ניהול ושיווק נכסים מסחריים בבאר שבע. אנחנו עוקבים מקרוב אחר התפתחויות של אזורי התעשייה בעיר ויכולים להפוך את ההשקעה שלך לנכס המשתלם ביותר בסביבה.

חברת זירו מתווכים גאה לקחת חלק בצמיחה של הנגב. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים אישיים באתר הרשמי ונדאג שעוד היום מתווכים מומלצים בבאר שבע ייצרו עמך קשר.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==