מתווכים מומלצים בירושלים | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים בירושלים – אפס עמלה, 100 אחוז שירות

מתווכים מומלצים בירושלים | הכל כלול | באפס עמלה

תפקידו העיקרי של המתווך הוא להקנות לכם שקט נפשי בכל תהליך ההשכרה, המכירה או הרכישה שאתם מעוניינים לבצע. אצלנו בזירו תוכלו למצוא מתווכים מומלצים בירושלים ובכל עיר אחרת בישראל, המתווכים שלנו מקצועיים, אמינים ומנוסים והם יעשו הכל על מנת שאתם תזכו לקבל תהליך מכירה, השכרה או רכישה מהיר פשוט וקל. אם תוסיפו לכך את העובדה שבתמורה לכל השירותים שאנחנו בזירו מציעים תשלמו אפס אחוז עמלה תקבלו עסקה אטרקטיבית ומשתלמת שלא תמצאו באף מקום אחר.

כל סוגי הנכסים, כל סוגי השירותים
אנחנו בזירו מציעים לכם חבילות מושלמות הכוללת את כל מה שאתם צריכים כדי שתהליך המכירה, הרכישה או ההשכרה יהיה בדיוק לשביעות רצונכם. דרכנו תוכלו לבצע עסקאות של דירות בבניין משותף, דירות יוקרה גדולות במיוחד, משרדים, וילות ענקיות, בתים פרטיים, קרקעות ועוד. החבילות שלנו כוללות גם פרסום ושיווק של הנכס, גם סיוע בשיפוץ ועיצוב הנכס, גם טיפול מול הרשויות הרלוונטיות, גם סיוע משפטי במידת הצורך, גם עזרה בכל הקשור לחוזה השכירות או הרכישה, גם זמינות של 24 שעות ושבעה ימים בשבוע, גם עזרה בריהוט ואלו רק חלק ממגוון הפעולות שאנחנו מציעים עבורכם.

ירושלים – עיר מושלמת למגורים
אם החלטתם לעבור להתגורר בירושלים אתם בהחלט עושים החלטה נבונה וחכמה. העיר שיש בה הכל מציעה לתושביה הרבה מאוד יתרונות ולמרות מחירים שיכולים להיות לא נמוכים בחלק מהאזורים אתם מקבלים תמורה מלאה לכל שקל שאתם מוציאים. מספר מקומות העבודה הבלתי מוגבל, מקומות הבילוי הרבים, האטרקציות הבלתי פוסקות, המגוון באוכלוסייה, הבנייה הייחודית רק לעיר הבירה וזו רק רשימה חלקית בלבד של הדברים שהופכים את ירושלים לכל כך מיוחדת וכל כך מושכת ישראלים להתגורר בה. כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בירושלים אתם מחפשים נכון כי לגור בירושלים זו אחת ההחלטות החכמות ביותר שתקבלו במהלך חייכם.

נציגינו ממתינים לפנייתכם כעת

התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר – אנחנו כבר נעשה עבורכם את שאר העבודה. אנחנו כמובן עובדים בפריסה ארצית וזה אומר שאם אתם עוברים מירושלים לעיר אחרת או עוברים לירושלים מעיר אחרת אנחנו עדיין נוכל לסייע לכם מתחילת התהליך ועד סופו.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

www.zeroreal.co.il

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==