מתווכים מומלצים בנשר | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בנשר – בואו לפרוס כנפיים ביחד איתנו

מתווכים מומלצים בנשר | הכל כלול | באפס עמלה

אנחנו בחברת זירו מציעים לכם מגוון רחב של חבילות משתלמות בהתאם לדרישות והצרכים שלכם. מעוניינים למכור דירת יוקרה במחיר גבוה? רוצים לרכוש בית פרטי במחיר אטרקטיבי? מחפשים קרקע להשקעה במיקום המושלם? אצלנו תמצאו את כל הפתרונות וכל הדרכים להגיע בדיוק למה שחיפשתם.

אצלנו בחברת זירו תוכלו ליהנות משיווק ופרסום הנכס כך שכולם יידעו על הבית או הדירה שאתם רוצים למכור או להשכיר, תוכלו ליהנות מעיצוב ושיפוץ הנכס במידת הצורך כדי שיהיה מתאים למכירה או השכרה, תוכלו ליהנות משירותים נלווים כמו גביית שכר דירה, קריאת מונים או ריהוט לדייר, תוכלו ליהנות מטיפול משפטי במידת הצורך וטיפול מול הרשויות השונות ותוכלו ליהנות מזמינות מלאה לכל בעיה ולכל שאלה. כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בנשר תבואו ישירות אלינו – אנחנו כבר נעשה את העבודה עבורכם.

פריסה ארצית, אפס עמלה – היתרונות הבולטים של זירו

אז בנוסף לחבילות האטרקטיביות אצלנו אתם מקבלים עוד שני יתרונות שיהפכו את תהליך המכירה, ההשכרה, הרכישה או השכירות לנוח יותר, משתלם יותר ומהיר יותר. אנחנו בזירו עובדים בפריסה ארצית, כלומר אנחנו יכולים להעניק לכם שירות בכל רחבי הארץ וזה אומר שאם למשל אתם עוברים מנשר מעיר אחרת אתם לא צריכים מתווך אחד בנשר ואז לבחור מתווך אחר בעיר שאליה עברתם, בזירו יהיה לכם מתווך אחד שיעבור אתכם את כל התהליך מההתחלה ועד הסוף.

כמו כן, אצלנו תקבלו את השירות המושלם באפס עמלה, כלומר אתם גם מקבלים את מגוון הפעולות שיש לנו להציע עבורכם וגם לא משלמים עמלה בכלל ונהנים ממחיר הוגן במיוחד. כאשר מחפשים מתווכים מומלצים בנשר אין אף מקום שיכול לספק את מה שאתם צריכים כמו שאנחנו יכולים בזירו, בואו אלינו ותצאו מאושרים עד השמיים.

עיר בתנופה ובצמיחה גדולה
העיר נשר לא מוכרת אולי לתושבי המרכז או הדרום אבל תושבי הצפון כבר מכירים את הפוטנציאל הגלום בעיר הרגועה השלווה שאט אט הופכת לעיר תוססת במיוחד. נשר נמצאת בתנופה גדולה ואפשר להרגיש את זה בכל רגע שמסתובבים בעיר עם פיתוח מתמיד, רמת שירותים שמשתפרת ומשתדרגת וכמובן מקומות בילוי ואטרקציות שהופכים להיות בכמות גדולה יותר.

אם נשר היא העיר שבה אתם רוצים להתגורר התקשרו אלינו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר – משם כבר תשאירו לנו את העבודה הקשה.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==