מתווכים מומלצים ביפו | הכל כלול | באפס עמלת תיווך

מתווכים מומלצים ביפו – להחליט נכון ולהרוויח בגדול

מתווכים מומלצים ביפו | הכל כלול | באפס עמלה

אנחנו בחברת זירו מאמינים שבשביל שירות מצוין ומקצועי אתם לא צריכים לשלם מחיר הזוי, אנחנו מאמינים שבשביל תהליך מהיר ופשוט אתם לא צריכים לקרוע לעצמכם את הכיס ואנחנו מאמינים שבשביל ייעוץ מתאים והכוונה מתאימה אתם לא צריכים לשלם עמלה מטורפת. היתרון הגדול ביותר שלנו על פני המתווכים האחרים ביפו בפרט או על פני מתווכים בכל הארץ בכלל הוא שאנחנו מעניקים לכם שירות מעולה הכולל מגוון רחב של שירותים והכל באפס עמלה.

מתווכים באזור תל-אביב-יפו תוכלו למצוא אצלנו – אבל זה לא נגמר כאן – זירו תעמיד לרשותכם מתווכים מומלצים ביפו שגם נותנים לכם אפס עמלה, אותם תמצאו רק אצלנו! לכן אם תחליטו לעבוד איתנו תחליטו נכון וכבר מהרגע הראשון תרוויחו בגדול.

המתווך עושה עבורכם את כל העבודה
אנחנו עובדים בפריסה ארצית, מה שאומר שאם אתם זקוקים למתווכים גם עבור החברים או בני המשפחה שלכם שלא מתגוררים ביפו או שלא עתידים לעבור להתגורר ביפו אנחנו נוכל לסייע גם להם. תפקידו של המתווך למעשה הוא לחסוך לכם זמן ועצבים, אנחנו כאן כדי שאתם לא תצטרכו להזיע ולהתרוצץ לאורך כל התהליך אלא רק ליהנות מהתוצאה הסופית. אנחנו מציעים לכם מתווכים מומלצים ביפו שיודעים להעניק מגוון רחב של פעולות ובין היתר הרשימה כוללת פרסום ושיווק של הנכס, עזרה בהליך המשפטי, סיוע בריהוט הבית, עבודה מול הרשויות, עיצוב הנכס, שיפוץ הבית או הדירה ועוד.

יפו – לא מה שהכרתם
אם בעבר העיר יפו נקשרה עם פרשיות לא נעימות ומקרים שהיינו מעדיפים לא לדעת עליהם הרי שהיום הסיפור כבר שונה לחלוטין. העיר יפו השוכנת על הים התיכון כבר מזמן הפכה להיות חלק אמיתי מתל אביב התוססת והצעירה והמון צעירים רוצים לגור היום ביפו. העיר הפכה למקום שמושך אליו צעירים רבים והעיר עברה שינוי מאוד משמעותי בשנים האחרונות מכל הבחינות ואם החלטתם שיפו היא העיר הבאה שלכם, בין אם מדובר ברכישת דירה ובין אם מדובר בשכירות אתם עושים החלטה חכמה וצעד מאוד נבון.

התקשרו אלינו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==