מתווכים מומלצים בגבעתיים | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בגבעתיים – כל מה שאתם צריכים ב-0% עמלה

העיר גבעתיים היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל וישראלים רבים מנסים את מזלם ומחפשים לרכוש דירה או בית בעיר. הקסם של גבעתיים הוא בשילוב שבין השקט והשלווה שניתן למצוא דווקא במקומות שרחוקים יותר ממרכז הארץ לבין החיות והאנרגיות שיש לעיר גדולה בישראל להציע. עוד שילוב מעניין בגבעתיים הוא השילוב שבין האוכלוסייה הצעירה והתוססת לבין האוכלוסייה המבוגרת יותר ואפשר בהחלט לומר שגם השילוב הזה יוצר הרמוניה מיוחדת שמייחדת מאוד את העיר גבעתיים ביחס לערים מסביב.

אפשר להפסיק לחפש

אם אתם מחפשים מתווכים מומלצים באזור גבעתיים – אתם יכולים לעצור את החיפושים כי הגעתם בדיוק למקום הנכון. אצלנו בזירו תזכו לעבוד עם מתווכים מהשורה הראשונה, מתווכים מקצועיים ואמינים, מתווכים שילוו אתכם לאורך כל הדרך ומתווכים שיגרמו לכם לצאת מהמכירה, ההשכרה או הרכישה של הנכס עם חיוך גדול על הפנים. תפקידו של המתווך הוא להעניק לכם שקט נפשי ולהשאיר אתכם על מסלול החיים שאתם מכירים, אם עד היום עבדתם עם מתווכים שגרמו לכם להתרוצץ, להשקיע מאמץ ולהרגיש שאתם עובדים קשה מדי אז אצלנו בזירו זה הולך לעבוד אחרת לגמרי.

מה אתם מקבלים אצלנו בזירו?
כאשר אתם בוחרים זירו אתם לא רק מקבלים זמינות של 24 שעות, שבעה ימים בשבוע אלא אתם מקבלים עוד הרבה יותר והרשימה של היתרונות שלנו ארוכה מאוד. אצלנו תזכו לקבל שירות הכולל עיצוב, שיפוץ, שיווק מקצועי, פרסום הנכס בכל מקום אפשרי, טיפול משפטי המכיל בתוכו גם את הסכם הרכישה או המכירה, גביית שכר דירה בהתאם הצורך, קריאת מונים, טיפול מול הרשויות השונות, ריהוט עבור הלקוח וזו רק רשימה חלקית.

אחרי כל הרשימה הארוכה הזו, אתם יכולים להוסיף את היהלום שבכתר, את הדובדבן שבקצפת, את החלק האחרון שמשלים את הפאזל וזו העובדה שעל כל השירותים האלו אתם משלמים אפס אחוז עמלה. אכן כך, שמעתם נכון – כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בגבעתיים אתם לא צריכים לשם ביוקר, אצלנו גם תיהנו משירות מצוין וגם לא תשלמו עמלה בכלל.

זירו לשירותך

היכנסו לאתר או התקשרו לטלפון 1599-505656 ובוא ליהנות מכל מה שאנחנו מציעים לכם. מתווכים מומלצים בגבעתיים מוצאים רק בזירו וכמובן שאנחנו גם עובדים בפריסה ארצית כך שאתם יכולים לקבל מתווכים מומלצים בכל הארץ.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==