מתווכים מומלצים ברמת גן | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים ברמת גן – בואו לגלות באמת מהו תפקידו של המתווך

מתווכים מומלצים ברמת גן | הכל כלול | באפס עמלה

אתם מעוניינים למכור, לקנות, לשכור או להשכיר נכס? אתם רוצים להתחיל את התהליך אבל פשוט אין לכם כוח לפרסם, לשווק, לענות לטלפונים או להתקשר לעשרות אנשים? אתם רק חושבים על ההתנהלות המשפטית והבירוקרטית וכבר אתם מתחילים להזיע? תפקידו של המתווך הוא להביא אתכם בסוף התהליך לפתרון המושלם שיניח את רצונכם וכל זה בלי שתצטרכו לשנות את שגרת החיים שלכם, אפילו לא במעט.

מתווכים מומלצים ברמת גן תוכלו למצוא באתר שלנו, אנחנו לא מבטיחים לכם הבטחות שווא, אצלנו אין הבטחות בלי כיסוי ואחרי שתיווכחו לגלות זאת בעצמכם תוכלו להיות שגרירים שלנו עבור החברים, השכנים או בני המשפחה שלכם שגם מעוניינים לעשות עסקת נדל"ן. רק אחרי שתעבדו עם המתווכים שלנו תבינו בדיוק מהו תפקידו של המתווך וכמה הוא יכול להקל עליכם את החיים.

בחרתם רמת גן – בחרתם נכון

העיר רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בישראל, למרות שאין לה את ההילה של תל אביב או הקדושה של ירושלים עדיין מדובר באחת הערים שהכי הרבה ישראלים רוצים להתגורר בה ויש לכך מיליון ואחת סיבות. רמת גן ידועה במקומות העבודה הרבים שיש בה, רמת גן ידועה במקומות הבילוי שיש בעיר, רמת גן ידועה בזכות האוכלוסייה המצוינת שקיימת בה, רמת גן ידועה בזכות הבתים המרשימים שנבנו בה וזו רק רשימה חלקית של היתרונות של העיר על פני הערים האחרות. מתווכים מומלצים ברמת גן יש לא מעט, את רובם, אם לא את כולם תמצאו אצלנו בזירו.

זירו – צעד אחד לפני כולם
אז נכון שיש לא מעט חברות כמונו ברמת גן בפרט או בישראל בכלל אבל כמה חברות שיצרתם איתן קשר הציעו לכם את השירותים שלהן באפס אחוז עמלה? אצלנו תקבלו את כל השירותים וזה כולל פרסום ושיווק של הנכס, שיפוץ ועיצוב הנכס, סיוע בטיפול המשפטי, סיוע בהסכם המכירה או הרכישה, טיפול בתקלות, זמינות בכל מצב וכל זה כאמור בלי לשלם עמלה.

חברת זירו ברמת גן כבר יצרה לעצמה שם של כבוד ויוקרה, אם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 או כנסו לאתר שלנו – אנחנו כבר נדאג שתצאו הכי שמחים ומרוצים שאפשר.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==