מתווכים מומלצים | הכל כלול | באפס עמלה | מומלץ | אחלה שירות

מתווכים מומלצים – האם עבודה מול מתווך היא בכלל כדאית?

מתווכים מומלצים | הכל כלול | באפס עמלה | אחלה שירות | מומלץ

טרם רכישת, השכרת או מכירת דירה או בית או משרד מתעוררות בנו לא מעט שאלות ואנחנו מחפשים את הנתיב המושלם בדרך לתהליך פשוט, מהיר ובעיקר משתלם מבחינת המחיר. עבודה מול מתווך היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר ולו רק בגלל העובדה שמתווך יכול לסייע לנו במחיר או במהירות התהליך – אלא גם בגלל שמתווך מכיר את כל סודות המקצוע, הוא יכול לכוון אותנו מההתחלה למקום הנכון.

לפעמים ההבנה שאנחנו צריכים סיוע קטן יכולה לעשות עבורנו את ההבדל בין תהליך מכירה מסויט לבין תהליך מכירה שנגמר בהצלחה עוד לפי שהתחלנו להתאמץ בכלל.

למה לבחור בחברת זירו?

מתווכים מומלצים בזירו נותנים לכם יותר, הם מקצועיים, אמינים, אדיבים, מכירים את כל הפינות הקטנות ובעיקר מציעים לכם אפס עמלה על השירות. אחוז על מכירה או השכרה למתווך יכול להיות גבוה במקרים מסוימים, לעיתים אפילו גבוה מאוד וכאשר אתם בוחרים בזירו העמלה היא לא חלק מהמשחק מבחינתכם. השילוב של מחיר הוגן ואטרקטיבי לצד שירות מצוין הוא סוד הקסם של המתווכים של זירו ואם אתם מחפשים מתווכים מומלצים הגעתם בדיוק למקום הנכון.

עבודה בפריסה ארצית
בנוסף לעובדה שאנו עובדים עם כל סוגי הנכסים וזה כולל בתים פרטיים, וילות, דירות יוקרה, דירות רגילות, משרדים, קרקעות ועוד אנחנו גם עובדים בפריסה ארצית, כלומר לא משנה היכן אתם מתכננים רכישה או השכרה אנחנו נהיה שם עבורכם. מעוניינים לשכור דירה בתל אביב? רוצים לרכוש בית בירושלים? מחפשים משרד בחיפה? אנחנו נהיה שם עבורכם.

השירות המושלם הכולל מגוון חבילות משתלמות

אנו בזירו מציעים לכם מספר חבילות אטרקטיביות ומשתלמות אשר נקבעות לפי הצרכים והדרישות שלכם. בין היתר בחבילות שלנו תמצאו פעולות כמו שיווק ופרסום הנכס, שיפוץ הנכס במידת הצורך, עיצוב הנכס, עבודה מול הרשויות, טיפול משפטי, סיוע בריהוט לדייר, זמינות של 24 שעות ביממה והכל כאמור באפס עמלה.

אל תחכו לרגע האחרון – התקשרו עכשיו לטלפון שמספרו 1599-505656 או היכנסו לאתר שלנו ובואו ליהנות מעבודת תיווך מושלמת בכל רחבי הארץ.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==