מתווכים מומלצים בהרצליה | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בהרצליה

מתווכים מומלצים בהרצליה | הכל כלול | באפס עמלה

היכן ניתן למצוא רשימה של מתווכים מומלצים בהרצליה? מה הוא ההבדל בין ניהול נכס בהרצליה ותיווך בהרצליה? כמה גובים מתווכים מומלצים בהרצליה?

עולם הנדל"ן בעיר הרצליה הינו עצום והבנה של המורכבות והשוני בין הנכסים בעיר תעזור לך לממש את מלוא הפוטנציאל הכלכלי של הנכס שלך. מעבר למיקום המדויק של הנכס שלך בהרצליה, ישנם גורמים רבים נוספים אשר יכולים להשפיע על הקלות בה יימצא השוכר או הקונה והשורה הסופית כמובן. בעיקר בעיר כמו זו, מומלץ מאוד לעבוד גורם מקצועי ומיודע אשר יוכל לצייר לך תמונה מלאה של מצב הנכס שלך כיום והאפשרויות שלך עבורו לעתיד.

כמה גובים מתווכים מומלצים בהרצליה

עלויות התיווך ואפילו הניהול של הנכס משתנות בצורה די משמעותית מנכס לנכס. בכדי לקבל הצעת מחיר יש ליצור קשר עם גורם מקצועי ולהציג את הנכס שלך לצד הציפיות שלך מהאופק הכלכלי שלו. לפני בחינת המחירים, חשוב להבין האם הצורך שלך הוא במתווך שיעזור לך ליצור קשר עם הצד השני בעסקה או עם מנהל נכס אשר ייקח ממך את האחריות על הנכס ויעביר לך את תשלומי שכר הדירה בכל חודש. כמובן שההבדל בעלויות בין ניהול נכס ותיווך הוא גדול אך היעזרות בחברת ניהול יכולה להוביל דווקא לרווחים גבוהים יותר מהנכס ולשקט נפשי.

רק ליהנות מתשלומי שכר הדירה

המחיר הגבוה יותר של ניהול הנכס מתרגם לכך שהנכס שלך יהפוך למקור הכנסה פאסיבי ולא לעבודה שנייה. אנשים רבים המחזיקים ומשכירים נכסים מגלים כי ההתמודדות מול הדיירים, החל ממציאתם ועד למתן מענה לדרישות שלהם, יכולה להיות עבודה במשרה מלאה. שירותי ניהול של נכס באים לפתור בדיוק את בעיה זו.

זירו מתווכים – בלי עמלות, בלי תשלומים רק רווחים

זירו מתווכים הינה חברת תיווך וניהול נכסים ייחודית אשר עובדת על עקרון עסקי בו ממך, בתור בעלים של נכס, לא נגבות עמלות כלל.

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני במספר 1599-505656 או להשאיר פרטים באתר, לראות את חבילות הניהול או התיווך של הנכסים שאנו מציעים ולנצל את מלוא הפוטנציאל של הנכס שלך מבלי לשלם על כך עמלות כלל.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==