מתווכים מומלצים בבת ים | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בבת ים – לקבל יותר, לשלם פחות

אנחנו הישראלים לא אוהבים להרגיש מנוצלים, אנחנו לא אוהבים לשלם מחירים מופקעים ובעיקר אנחנו פשוט לא אוהבים לצאת פראיירים. אצלנו בחברת זירו אתם מקבלים את כל מה שאתם מחפשים וזוכים לשירות מצוין הכולל רשימה ארוכה מאוד והכל באפס עמלה. אנחנו יודעים שהשילוב של תמורה גבוהה לעומת מחיר נמוך נשמע לנו כישראלים כשילוב מוזר כי אנחנו לא רגילים לכך, אצלנו בזירו תיווכחו שאפשר לעשות את הדברים גם אחרת.

במסגרת העבודה שלכם מול המתווך אתם מקבלים גם פרסום ושיווק של הנכס, גם שיפוץ ועיצוב של הנכס, גם סיוע משפטי במידת הצורך, גם עזרה בניסוח הסכם המכירה או הרכישה, גם טיפול בתקלות, גם טיפול ברשויות וכל זה כאמור באפס עמלה. מתווכים מומלצים בבת ים יש לא מעט, אצלנו תמצאו את הטובים והמובחרים שבהם ותוכלו להרגיש בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה.

עבודה מול מתווך לעומת עבודה עצמאית
כאשר תתחילו לעבוד עם המתווכים שלנו וודאי תשמעו מהסביבה כל מיני עצות וטיפים לעבודה נכונה. חלק מהשכנים או החברים שלכם יגידו לכם שעדיפה העבודה העצמאית שכן אתם יכולים לפרסם ולשווק את הנכס בעצמכם, אתם יכולים לטפל בתקלות בכנס, אתם יכולים לנסח בעצמכם את חוזה המכירה או הרכישה וכו'.

כאשר אתם בוחרים מתווך מתוך רשימה של מתווכים מומלצים בבת ים שיש לנו להציע לכם אתם לא מקבלים שירות בתחום שזר לכם לחלוטין, זה נכון שאתם יכולים לעשות את רוב הפעולות בעצמכם אבל ההבדל בין מכירה, השכרה או רכישה של נכס באופן עצמאי לעומת אותן הפעולות עם מתווך הוא הבדל עצום. כמו שלא תלכו לבית המשפט ללא עורך דין כך גם לא מתחילים בתהליך ללא מתווך, הוא יכול לעשות עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ללא תקלות וללא בעיות.

לגור על הים, להיות קרובים לכל מקום
העיר בת ים עברה משבר בשנים האחרונות, לא מעט תושבים עברו לערים הסמוכות אבל מי שמכיר את העיר יודע שזה משתנה והתהליך כיום הוא תהליך חיובי מאוד. בת ים מציעה לכם מגוון רחב של פעילויות ומקומות עבודה וכיעה לעיר גדולה תמצאו בה הרבה מאוד צעירים ומשפחות צעירות.

כמובן שהקרבה לתל אביב והעובדה שבעיר יש חוף ים גורמות לכך שהעיר הולכת וגדלה מדי שנה ואם גם אתם רוצים להיות חלק מהתנופה של העיר התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 או היכנסו לאתר והשאירו לנו את העבודה הקשה.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==