מתווכים מומלצים בנתניה | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בנתניה – ההמלצות שלנו, הרווח שלך

מתווכים מומלצים בנתניה | ניהול נכסים מומלצים בנתניה | באפס עמלה

גם אם אתם לפני מכירה או רכישה של נכס אתם בוודאי לא רוצים להתעסק בחוזים המשפטיים, בשיפוצים, בעיצוב המחודש של הנכס, בשיווק, בפרסום, בקריאת המונים, בהתנהלות מול הרשויות ועוד לא מעט פעולות מייגעות ומתישות – זה בדיוק תפקידו של המתווך. בזמן שהוא יעבוד ויעשה את העבודה עבורכם אתם יכולים להמשיך בשגרת חייכם וזה אומר להמשיך לעבוד כרגיל, להמשיך ללכת לחוגים עם הילדים, להמשיך לאכול ביחד ארוחות ערב עם כל המשפחה, להמשיך לצאת עם חברים ובקיצור להמשיך לעשות את מה שאתם הכי אוהבים. אם אתם מחפשים מתווכים מומלצים בנתניה החלט הגעתם למקום הנכון.

העיר נתניה נמצאת בתנופה אדירה
העיר נתניה נמצאת בתנופה אדירה כבר מספר שנים, העיר עברה שינוי משמעותי בשנים האחרונות וכיום היא נחשבת לעיר יוקרתית ומבוקשת. כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בנתניה אתם למעשה יכולים לטפוח לעצמכם על השכם כי אתם עושים החלטה נכונה ונבונה, לגור היום בנתניה זה צעד מאוד חכם גם עבורכם וגם עבור הילדים שלכם. העיר מונה כיום כ-210 אלף תושבים ובהחלט אפשר לומר שהמספר הזה יילך ויגדל בשנים הקרובות.

זירו – הכל כלול = מאה אחוז שירות, אפס אחוז עמלה
אנחנו בזירו לא רק מדברים, אנחנו בעיקר עושים וזה בא לידי ביטוי לא רק בפעולות שאנחנו עושים עבורכם אלא גם באפס עמלה שאתם משלמים. אכן כן, שמעתם נכון – אנחנו נטפל עבורכם בפרסום ושיווק הכנס, אנחנו נשפץ ונעצב את הכנס עבורכם, אנחנו נטפל עבורכם בכל העניינים מול הרשויות השונות, אנחנו נחסוך מכם את ההתעסקות בצדדים המשפטיים ואנחנו נהיה זמינים עבורכם לכל שאלה וכל בעיה 24 שעות ביממה והכל באפס עמלה.

אם תשאלו את אלפי הלקוחות המרוצים שלנו תבינו שאצלנו תמצאו משהו אחר לגמרי, שירות מעל המצופה, מקצועיות שלא נגמרת וכמובן יחס אישי לכל לקוח ולקוח כי אנחנו מבינים שאתם למעשה כרטיס הביקור הטוב ביותר שלנו.

בנוסף לכל זה, אצלנו תזכו גם לשירות בפריסה ארצית ואנחנו עובדים גם בנתניה אבל גם בכל הערים האחרות בישראל.

התקשרו עכשיו לטלפון 1599-505656 ותוכלו להוריד לעצמכם הרבה מאוד משימות מראש. במידה ואתם רוצים אתם יכולים להתחבר אלינו גם דרך האתר ולהשאיר לנו הודעה בקישור המצורף

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==