מתווכים מומלצים בחיפה | הכל כלול | באפס עמלה

מתווכים מומלצים בחיפה – אתם תבקשו ואנחנו נעשה

מתווכים מומלצים בחיפה | ניהול נכסים מומלצים בחיפה | באפס עמלה

מהו בעצם תפקידו של המתווך?בזמן שאתם יושבים בבית עם הילדים, הולכים לחדר כושר או לחוגים, אוכלים ביחד ארוחת ערב עם כל המשפחה וכמובן עובדים וממשיכים את שגרת החיים שלכם כרגיל הוא מפרסם, משווק, משפץ, מעצב, בודק ועושה כל מה שצריך כדי שהדירה, הבית, המשרד או הנכס שלכם יימכר או לחילופין הוא מחפש עבורכם את הנכס הבא שלכם.

חיפה – לוקיישן מבוקש במיוחד

העיר חיפה היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל ולא רק בגלל גודלה העצום או מגוון האפשרויות שהיא מציע לתושביה. מדובר בעיר אשר גובלת עם הים, עיר שמציעה לתושביה מגוון עצום של בתים ודירות, עיר שמוכיחה שדו קיום היא אינה מילה גסה ועיר שמספר מקומות העבודה בה הוא פשוט בלתי נגמר וכל אחד יכול להשתלב בשוק העבודה בתחום שהוא למד או עסק בו כל חייו.

אנחנו בזירו מבינים את רצונכם, יודעים את הצרכים שלכם ומוכנים לעשות את כל העבודה הקשה עבורכם. כל מה שאתם צריכים זה להסביר לנו מה אתם מחפשים ואיפה אתם לא מוכנים להתפשר ואת יתר העבודה כבר תשאירו לנו. אצלנו תמצאו מתווכים מומלצים בחיפה אבל חשוב מאוד שתדעו שהעבודה שלנו היא בפריסה ארצית וגם אם תחליטו בעוד מספר חודשים או מספר שנים שאתם רוצים לגוון ולעבור לגור או לעבוד בירושלים, תל אביב או באר שבע אנחנו כאן בשבילכם.

מקסימום שירות, מינימום עמלה = הכל כלול

אכן כן, שמעתם וראיתם נכון – אצלנו תזכו לקבל שירות מלא ללא עמלה בכלל. לא אחוז אחד של עמלה, לא שניים, לא עשרה ולא עשרים – אפס אחוז עמלה על כל פתרון שאתם מחפשים ולא משנה אם מדובר על נכנסים להשכרה, נכנסים למכירה, נכנסים למגורים, נכסים לעבודה וכו'. כאשר אתם מחפשים מתווכים מומלצים בחיפה למחיר יש השפעה רחבה על בחירתכם, אצלנו בזירו תיהנו משירות מצוין ללא צורך לקרוע לעצמכם את הכיס.

אז אם אתם בהתלבטויות ומחשבות על רכישת דירה, רכישה של בית, השכרת דירה, השכרה של בית, רכישה משרד, השכרה של משרד או כל החלטה אחרת הקשורה בתחום הנדל"ן הגעתם בדיוק למקום הנכון.

אתם רחוקים רק מרחק של שיחת טלפון אחת (1599-505656) או לחיצה קטנה על הקישור המצורף מתהליך פשוט, קל ונוח.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==