מתווכים בראשון לציון | ניהול נכסים בראשון לציון | באפס עמלה

 

מתווכים בראשון לציון

מתווכים בראשון לציון | ניהול נכסים בראשון לציון | מתווכים בראשל"צ באפס עמלה

מה ההבדל בין מתווכים בראשון לציון למנהלי נכסים? כיצד ניתן ליצור קשר עם מתווכים בראשל"צ? מה הוא גובה העמלה אשר גובים המתווכים?

מתווכים בראשון לציון יכולים לגבות עמלות בסכומים שונים עבור מציאת השוכר או הקונה של הנכס שלך. גובה העמלות יכול להשתנות בין משרדי התיווך השונים ובעת החיפוש אחר מתווכים בראשון לציון, מומלץ שלא להתפשר על משרד תיווך חובבני או כזה אשר לא מתמחה בשוק הנדל"ן בראשון לציון באופן ספציפי. בחירה במשרד חובבני יכולה לעכב את השכרת הנכס ואף להוביל לסכומי מכירה נמוכים בהרבה. מעבר לבחירה במשרד המתווכים הנכון, חשוב מאוד להכין את הנכס ואת העזרים הוויזואליים בצורה אשר תמשוך את קהל היעד הנכון עבור הנכס שלך. כבר בתחילת העבודה עם מתווכים בראשון לציון, או בכל עיר אחרת, תיבחר הצורה שבה הנכס שלך יוצג.

כיצד ניתן לעזור למתווכים בראשון לציון?

אף על פי שמתווכים בראשון לציון גובים ממך עמלה עבור השירותים שלהם, לך יש אינטרס לזרז את תהליך המציאה של הקונה או השוכר. כדי לסייע למתווכים בראשון לציון, הדבר החשוב ביותר הוא ליצור קשר עם משרד תיווך כמה שיותר מוקדם. מעבר לכך, מומלץ לנקות את הנכס לקראת הצילומים ולעיתים אף לשנות את הריהוט בצורה אשר מדגישה את היתרונות של הנכס שלך. חשוב לזכור כי מטרתם של מתווכים היא לסגור את העסקה כמה שיותר מהר ולכן יש להכיר את מצב השוק הנוכחי ולוודא שהעסקאות שמשרד התיווך מציע לך משתלמות עבורך.

זירו נכסים – לוקחים את הנכס שלך בידיים

זירו נכסים היא חברה יחידה בארץ הפועלת בדרך ייחודית שמאפשרת לה לספק לאנשים בכל הארץ ליווי בניהול נכסים, שיווק הנכסים, שירותים משלימים וסיוע במכירה או השכרה של נכס ללא כל עמלות. בעלות על נכס יכולה לגבות מהבעלים מחיר יקר ואנחנו רוצים לחלוק איתך את הנטל מבלי לבקש ממך לשלם עמלות כלל. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר במספר הטלפון 1-599-505656 או להשאיר פרטים באתר, לתאר עבורנו את הנכס שלך והציפיות שלך ממנו ולשמוע על כל השירותים שאנחנו מציעים לך באפס עמלה.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==