מתווכים בחולון | ניהול נכסים בחולון | באפס עמלה

מתווכים בחולון

מתווכים בחולון | ניהול נכסים בחולון | באפס עמלה

מתי מומלץ להיעזר במתווכים בחולון? מה ההבדל בין מתווכים למנהלי נכסים בחולון? כיצד ניתן לדעת האם זה זמן טוב למכור נכס בחולון?

הקרבה של חולון לתל אביב והאופי הייחודי שלה פותחים בפני בעלי הנכסים בעיר מגוון רחב של אפשרויות רווחיות. בדומה למרבית הערים בארץ, ישנן תקופות בהן מומלץ למכור נדל"ן ותקופות שבהן הסכומים הסופיים הם נמוכים יותר. מתווכים בחולון מסייעים לך בהבנת השווי של הנכס שלך לאור השוק הנוכחי ומראים לך כיצד ניתן להעלות את מחיר המכירה או אפילו תשלומי השכירות. כאשר יש בבעלותך נכס, בחירות לא נכונות או חוסר הבנה יכולים להוביל להפסדים של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. לקראת בחירת משרד מתווכים בחולון, מומלץ מאוד לוודא כי למשרד יש ניסיון בעבודה עם נכסים בעיר חולון באופן ספציפי.

כיצד מלווים אותך מתווכים בחולון?

מתווכים בחולון עוזרים לך למצוא את הקונה או הדייר המתאים ביותר לדרישות שלך במהירות ומבלי שהדבר ידרוש ממך השקעה של זמן. העמלה אותה גובים מתווכים יכולה להתחלק בין שני הצדדים בעסקה ומשרדי התיווך השונים נעזרים במנגנוני שיווק מתוחכמים ופלטפורמות המקשרות אותם לקהלים הרלוונטיים לנכס שלך. חשוב להבדיל בין מתווכים בחולון למנהלי נכסים.

מה הוא ניהול נכסים?

בית עסק אשר מציע ניהול נכסים יכול לספק לך מגוון רחב של שירותים אשר יסייעו לך למקסם את הפוטנציאל הכלכלי של העסק שלך. לקראת מכירה, מנהלי נכסים ירהטו, ישפצו ויכינו את הנכס שלך להערכת מחיר גבוהה ובעת השכרה, חברת הניהול יכולה לעזור לך בתחזוקה השוטפת של הנכס, מענה לדיירים ואף גביית שכר דירה. חברות לניהול נכסים יכולות לעזור לך גם לאתר קונים או דיירים פוטנציאליים.

זירו מתווכים – איתך, בלי מניעים נסתרים ובלי עמלות!

זירו מתווכים היא חברה יחידה מסוגה בארץ אשר מאפשרת לך לממש את הפוטנציאל הכלכלי של הנכס שלך בחולון מבלי לגבות ממך עמלות על כך כלל. בעזרת מגוון רחב של סלי שירותים הכוללים שיפוצים על חשבוננו, פרסום ושיווק הנכס ואף תפעול וניהול של הנכס, אנחנו נעזור לך לקחת את הנכס שלך לשלב הבא. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני במספר 1-599-505656, לספר לנציג מקצועי על הנכס שלך ולשמוע אילו שירותים אנחנו יכולים להעניק לך ללא עמלות כלל.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==