מתווכים ברמת השרון | ניהול נכסים ברמת השרון | באפס עמלה

 

מתווכים ברמת השרון

מתווכים ברמת השרון | ניהול נכסים ברמת השרון | באפס עמלה

כיצד ניתן ליצור קשר עם מתווכים ברמת השרון? כיצד ניתן להרוויח מנכס ברמת השרון? כמה גובים מתווכים ברמת השרון על סגירת עסקאות מכירה של נכס?

לצד גבעתיים ותל אביב, רמת השרון נחשבת לאחת הערים היקרות בארץ ובעלי נכסים שבה יכולים ליהנות מתשואה יפה ומדמי שכירות גבוהים. לצד המחירים הגבוהים, בעלי הנכסים השונים רואים שהציפיות ממצב הנכס והתפעול השוטף שלו עולות גם הן. כאשר החיים תמיד דוחפים קדימה, בעלי נכסים רבים מרגישים את המשקל הרב של בעלות על נכס. בין אם מדובר בזמנים שבהם הנכס עומד ללא דיירים ויש לחפש אחר שוכרים איכותיים או קונה אמין, או אם מדבר בתחזוקה השוטפת של הנכס, יש צורך בהשקעה של זמן רב ולעיתים גם כסף.

מה עושים מתווכים ברמת השרון

העבודה העיקרית של מתווכים ברמת השרון, או בכל עיר אחרת, היא להציג בפנייך את האפשרויות של הנכס שלך לאור מצב השוק ולעזור לך לסגור את העסקה הטובה ביותר. מתווכים ברמת השרון מחזיקים בידע רב וגישה לקהלים רלוונטיים כדי לוודא שההחלטות שלך בנוגע לנכס כיום לא יהפכו לחרטות של מחר. היעזרות במתווכים ברמת השרון תוודא שהנכס שלך לא יעמוד ריק לזמן רב אך, יש לוודא שמשרד התיווך עימו בחרת לעבוד הוא משרד מקצועי המתמחה באזור רמת השרון.

לעבוד עם משרד תיווך מומחה

עבודה עם משרד תיווך חובבני אינה מומלצת מכמה סיבות כאשר העיקרית שבהן היא זמן החיפושים. משרדים חובבניים אינם יודעים כיצד לנהל את הנכס שלך נכון והזמן שלוקח להם למצוא שוכר או קונה רלוונטי הוא ארוך. סיבה חשובה לא פחות היא השורה התחתונה, משרדי תיווך חובבניים לא יודעים כיצד להעלות את השורה התחתונה בעזרת שיפוצים קלים.

זירו מתווכים – מומחים שלא גובים ממך עמלות

זירו מתווכים היא החברה היחידה בארץ אשר מאחדת מגוון מומחי נדל"ן מקצועיים ומתווכים ברמת השרון. המטרה שלנו היא לעזור לך לממש את מלוא הפוטנציאל הכלכלי של הנכס שלך מבלי שהדבר ייפגע בשגרת חייך כלל. עכשיו זה הזמן שלך להתחיל ליהנות מהנכס שלך באמת וליצור איתנו קשר בטלפון שמספרו 1-599-505656 כדי לשמוע על חבילות שיווק וניהול שאנחנו מציעים ללא עמלות לנכס שלך, בין אם להשכרה, למכירה, נכס מסחרי או פרויקט מגורים לשיווק.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==