מתווכים בבת ים | ניהול נכסים בבת ים | באפס עמלה

 מתווכים בבת ים

האם מתווכים בבת ים מסייעים בתפעול הנכס? מתי מסתיים תפקידם של מתווכים? והיכן ניתן למצוא מתווכים בבת ים אשר גובים עמלות נמוכות?

מטרתם של מתווכים בבת ים, בדומה לערים אחרות, היא לזווג בין בעלי נכסים הרוצים למכור או להשכיר למחפשים הנכונים. משרדי מתווכים בעיר אשר פועלים ביעילות יכולים לחסוך לך זמן רב וכאבי ראש ואפילו להשיג לך את העסקאות המשתלמות ביותר. אנשים רבים אשר לא נעזרים במשרדי תיווך מגלים כי בין פרסום הנכס והגעה לכמה שיותר קהלים ובין מציאת השוכרים הנכונים, ישנה דרך ארוכה. סיוע של מתווכים בבת ים מתחיל בהכנת הנכס שלך להצגה ולשיווקו ונגמר כאשר נחתם חוזה השכירות. מתווכים יכולים לקחת עמלות בגובה שונה ומומלץ לבדוק את העלויות ואת ההישגים של המתווכים השונים.

מתי נגמרת עבודתם של מתווכים בבת ים?

מתווכים בבת ים מסייעים לך לאתר את השוכרים הנכונים עבורך אך, ניהול הנכס ומתן מענה לשוכרים נשארים תחת אחריותך. בעלי נכסים חדשים רבים אינם מבינים כי מדובר כאן בעבודה רבה וכי נכסים אשר לא מנוהלים בצורה נכונה, מאבדים מהשווי שלהם ומתקשים לחדש חוזים או למצוא דיירים חדשים. חברות לניהול נכסים מסייעות לך בתפעול השוטף של הנכס שלך והשירותים שלהן יכולים לכלול כל פן בבעלות על נכס, החל באחריות על תחזוקת הנכס ועד לגביית שכר הדירה החודשי עבורך. ישנן חברות לניהול נכסים אשר מספקות גם שירותים של תיווך בבת ים ומקשרות אותך לשוכרים פוטנציאליים אך, חשוב להבין אילו יכולות שיווק יש לחברות ניהול הנכסים הללו כדי לוודא שהשכרת הנכס לא תתעכב.

האם מומלץ לחפש דיירים ללא מתווכים בבת ים?

אף על פי שהרצון להרוויח יותר מהנכס שלך הוא טבעי ונכון, לוותר על עזרה מקצועית יכול לפגוע בך כלכלית בצורה קשה. למרבה המזל שלך, כבר אין צורך לבחור בין השקעה כלכלית למימוש הפוטנציאל הכלכלי של הנכס שלך.

זירו מתווכים – עוזרים לך להרוויח יותר

בעזרת מודל עסקי ייחודי וניסיון של שנים רבות בשוק הנדל"ן הישראלי, זירו מתווכים מציעה לך סיוע בכל פן של ניהול ושיווק הנכס שלך ללא כל עמלות – נכסים פרטיים או מסחריים למכירה או השכרה. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר בטלפון שמספרו 1-599-505656 ולשמוע על כל השירותים והסיוע שאנחנו מעמידים לרשותך באפס אחוז עמלה!

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==