זקוקים לחברת מקצועית שתשווק ותנהל את הנכסים שלכם ? הכירו את זירו מתווכים

בבעלותכם נכס למכירה או להשכרה?
העיסוק והטיפול בנכסים גוזל מימכם זמן, משאבים והפך  למייגע?
זקוקים לחברת מקצועית שתשווק ותנהל את הנכסים שלכם ? 
במקום שאתם תעשו את כל העבודה ועל חשבונכם: תכינו את הנכס להשכרה או מכירה, תפרסמו, תצלמו, תתלו שלטים, תענו למבול של טלפונים, תראו, תנקו, תשפצו, תעמדו בפקקים, תחפשו חניות, תרהטו את הנכס,  ואז השוכר מודיע ש"שוב הדוד הלך", תטפלו בצ'קים חוזרים, תייצגו את עצמכם בתביעות נגד שוכרים בעייתיים, תעבירו את קריאות המונים לרשויות, ושוב להראות, לנסח חוזים, לנהל מו"מ עם הקונים או השוכרים. שוב תשלמו למתווך, לעו"ד…וחוזר חלילה.
הכירו את זירו – המנהלים שיעשו עבורכם את כל העבודה באפס עמלה ובשיטת הניהול המושלם!
העבירו את כאב הראש אלינו ותחסכו עשרות אלפי שקלים, זמן וכאבי ראש.
מאות לקוחות ישמחו להמליץ לך על השירות שלנו.
השירות מתאים לכל סוגי הנכסים הפרטיים והמסחריים
זירו – 15 שנות ניסיון, שירות והמלצות בפריסה ארצית.
* ציון 9.67 בשירות לקוחות ( ע"פ סקר לקוחות אחרון).
 קשרי לקוחות: 1599-50-56-56 

 זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==