מתווכים בתל אביב | ניהול נכסים בתל אביב | באפס עמלה

מתווכים בתל אביב עולים לך כסף

מה הפתרון לעמלות הגבוהות שגובים מתווכים בתל אביב? למה חשוב לנהל נכסים בתל אביב ואיך עושים את זה? מדוע ניהול נכסים הוא השקעה משתלמת?

תל אביב היא ללא ספק עיר הנדל"ן האולטימטיבית של ישראל. הביקוש לדירות בתל אביב ימשיך לעלות על ההיצע עוד שנים רבות, מה שפועל לטובת בעלי נכסים או משקיעים שמתכננים לקנות בתים בגוש דן. הבעיה היא שהעמלות שגובים מתווכים בתל אביב גם הן ממשיכות לזנק ועקב כך נפגעת האטרקטיביות של עסקאות מסוימות.

מנהלים עבורך את הנכס בתל אביב

חברת זירו היא היחידה בארץ אשר מציעה לך שירותי שיווק וניהול נכסים בתל אביב באפס אחוז עמלה. המשמעות היא שהנכס שלך עובר לידיים של אנשי מקצוע, מתופעל על ידי נותני שירותים ברמה הגבוהה בישראל ונמכר או מושכר בקלות. כמו כן, השירות המהפכני של זירו נדל"ן מהווה חלופה לעלויות הגבוהות של מתווכים בתל אביב וגם לך יש אפשרות פז לנצל את הזדמנות זו.

למה מתווכים בתל אביב לא יכולים לנהל נכסים?

ניהול נכסים הוא נושא חשוב כי מדובר בדרך היחידה לשמור על ערך הנכס לאורך זמן. עם זאת, מתווכים בתל אביב לא יכולים לנהל את הנכסים כי זה לא התפקיד שלהם. במילים אחרות, המתווך מסיים את תפקידו ברגע שבעל הנכס והקונה או המוכר חותמים על החוזה. מבחינת המשקיע יש לזה חיסרון מהותי כי קשה לנהל נכסים בתל אביב באופן עצמאי.

השקעה משתלמת לטווח הארוך

ההוצאה על ניהול נכסים היא למעשה השקעה לטווח ארוך. בעזרת ניהול נכסים ניתן להשביח את ערך הנכס, להפוך אותו למבוקש יותר בהשוואה לדירות אחרות בתל אביב וכמובן להפיק ממנו תשואה אופטימאלית. מיותר לציין שמתווכים בתל אביב או בכל עיר אחרת בישראל לא מתמחים בנושא הזה ואין להם את הניסיון הנדרש.

הנכס שלך בתל אביב מקבל יחס VIP

בחברת זירו נדל"ן ישמחו לספר לך על המשמעות של שיווק וניהול נכסים באפס אחוז עמלה. אנו מזמינים אותך לחייג למספר 1599-505656 ולהפסיק לשלם עמלות כל כך גבוהות למתווכים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ!

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==