מתווכים, ניהול נכסים, שיווק נדל"ן, שיווק פרויקטים חדשים למגורים טיפים חשובים ביותר, חייגו זירו מתווכים 1599-505656

תפסנו את שי מזירו מתווכים המנהל של איזור גוש ודן ותל אביב

לשיחה קצרה על מתווכים מנהלים נכסים ומה שביניהם…

במה אתה עוסק?

אני מתמחה בשיווק וניהול כל סוגי הנכסים למכירה והשכרה וכמו כן בשיווק פרויקטים חדשים.

כמה שנים אתה בתחום? ואיך הגעת אליו?

אני בתחום למעלה מ 10 שנים, הגעתי לעולם השיווק והניהול נכסים לאחר שחיפשתי מקצוע ייחודי בו אני יכול להעניק ללקוחות שירות מקיף. להבדיל ממתווכים אני מנהל ללקוחות את כל תהליך המכירה או ההשכרה, והכל בשיטת הניהול המושלם…כי בינינו למי יש זמן ?

מה אתה אוהב בעבודה שלך?

בעשור האחרון עזרתי למאות משפחות למכור ולהשכיר את דירתם במינימום התעסקות וטרחה. הסיפוק הגדול בעבודה שלי זה לראות את הלקוח שמח מרוצה ורגוע וזאת לאחר שקיבל את התוצאה הנכונה  אליה רצינו להגיע בתכנית העבודה שבנינו ביחד. הכי כיף זה לשמוע שהוא מדבר עליי בשיחות סלון.

מה המחמאה הכי טובה שקיבלת מלקוח או ספר סיפור משעשע שקרה לך עם לקוח או לקוח שאתה זוכר במיוחד? 

ישנם כמה…מקווה שלא אשמע שחצן.

לאחר שניסה להשכיר נכס במשך חצי שנה אחד ממתווכי הנדל"ן הכי טובים בעיר ולא הצליח, המתווך אמר ללקוח שלו אם יש משהוא בעיר שיכול לעזור לו זה רק שי. הנכס הושכר בתוך 3 שבועות.

בנוסף יש לנו לקוחה מבוגרת ומאוד מיוחדת שיש לה מס' רב של נכסים ומכנה אותי בשמות כמו כריש תותח וכו'

והמחמאה הכי גדולה זה שמנהלי שיווק של חברות נדל"ן גדולות מכנים אותנו בשמות האלה.

תן לנו טיפ חשוב לשלב בו יש משא ומתן עם הקונים

אחד הדברים החשובים בשלב האחרון של העסקה הוא לנהל מו"מ מקצועי כדי לא להפיל אותה.

הקווים החשובים:

לא להתקשר לקונים שבע פעמים ביום ולשאול אותם מה קורה?

לעולם אל תגלו את כל הקלפים שלכם לקונה.

לעולם אל תגידו שאתם לחוצים וצריכים להעביר לקבלן כספים.

לא להראות התלהבות יתר על המידה

לא לספר לקונים את סיפור החיים שלכם וכמה בעיות היו לכם בילדות.

לעולם אל תגידו לקונים שאתם גמישים במחיר ובטח ובטח לא בשיחה הראשונה

לא להגיד להם כמה זמן אתם מנסים למכור את הנכס או כמה אתם מתים להתפטר מהנכס.

בסופו של דבר כל השיתופים האלה ישמשו נגדכם במשא ומתן

והטיפ הכי חשוב זה ניהול מו"מ דרך צד ג' קרי מנהל הנכס/העסקה יביא יתרונות רבים להצלחת העסקה, שכן מספיק שהצד המוכר יחשוף שהוא לחוץ כי הוא קנה בית ו/או שהוא חייב להקדים לקבלן כספים, הצד השני קרי הקונה ינצל זאת לטובתו וינסה להוריד אותו למחיר הפסד. לכן ניהול מו"מ עוקף דרך מנהל נכס מקצועי בעל ניסיון רב, יביא יתרונות ותוצאות. יש לציין שב 99% מהמקרים אנו מוכרים את הנכס במחיר שפרסמנו במודעה.

האמרה הרווחת היא שמתווך טוב זה נכס! אבל איך נזהה מתווך חאפר? ומהם עשרת הסימנים שאתם חייבים להחליף את המתווך שלכם ?

ראשית: חשוב לבדוק באתר של רשם המתווכים האם יש לו רישיון תיווך ע"פ חוק.

שנית: תבקשו ממליצים, והאם הוא מתחמק מלתת 10 ממליצים לפחות

שלישית: האם שווי הנכס שהוא העריך גבוה או נמוך מאוד מהמחיר הריאלי שאתם בדקתם ומצאתם. ישנם מתווכים למשל שיגידו לכם כל מחיר כדי שתחתמו להם ואח"כ מתחילים התירוצים.

*** הערה חשובה: למתווך ע"פ חוק אסור לבצע הערכה שמאית, אך מותר לו לתת דוגמאות לעסקאות דומות אשר בוצעו בבניין, בשכונה, ברחוב וכדו'.

רביעית: האם המתווך הגיע לפגישה הראשונה עם חוזים וכל מה שחשוב לו זה להחתים אותי, למשל אנחנו ככלל לא מגיעים עם חוזים לפגישה ראשונה.

חמישית: מה המתווך נותן לנו בתמורה לבלעדיות? האם ההבטחות שלו נשמעות לנו אמינות ? האם כל מה שהבטיח רשום בהסכם?  שכן הבטחות בע"פ לא נחשבות!

שישית: שיחה קלילה על סביבת הנכס ואפילו עליו באופן אישי תבהיר: האם הוא עובד בתיווך כעבודה שנייה, האם המתווך בקיא ביתרונות המיקום של הנכס, מכיר את הבניין, ביצע עסקאות בשכונה, האם הוא בקיא בחוק, מס רכישה, מס שבח ואפילו האם הוא לבוש כיאה למקצוען המכבד את המקצוע.

שביעית: שקר, אי שירות, אי זמינות, הבטחות שלא קוימו (למשל פרסום הנכס בערוץ 2 וכו'). אם נתקלתם באחד מהדברים האלה תתרחקו כמו מאש מהמתווך.

שמינית: המתווך שלנו מלחיץ אותנו שנוריד מחיר. המתווך שלנו מלחיץ אותנו שהשוכר שמצא הוא השוכר הטוב ביותר שיש למרות שאין לו יכולות כלכליות ו/או צ'קים.

תשיעית: המתווך שלנו מצא קונים ורוצה שנחתום איתם על זיכרון דברים. זיכרון דברים הינו מסמך משפטי המחייב את הצדדים, ובשלב זה רצוי שניקח עורך דין אשר ילווה את העסקה.

עשירית: למתווך שלנו אין כתובת, משרד, אבא ואמא…

בהצלחה.

אז איך בוחרים מתווכים מקצועיים ומומלצים למכירה ו/או להשכרת הדירה ו/או הנכס שלכם?

אז איך בוחרים מתווכים מקצועיים ומומלצים למכירה ו/או להשכרת הדירה ו/או הנכס שלכם?

רוצים לדעת מה סיפור שלנו כנסו ללינק 

כל הזכויות שמורות לזירו מתווכים

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==