הסימנים שאתם צריכים להחליף את המתווך, זירו מתווכים באפס עמלה

מהם עשר הסימנים שאתם צריכים להחליף את המתווך שלכם ? חייגו זירו מתווכים באפס עמלה בפריסה ארצית 1599505656

האמרה הידועה אומרת: מתווך טוב הוא נכס. אז מדוע שנחליף את המתווך שלנו?

השגרה היום יומית, הקריירה, העבודה, החברים, התחביבים הילדים ולמי יש כוח להתעסק עם הדירה למכירה שירשנו בחיפה, או הבניין משרדים להשכרה שרכשנו בתל אביב. אז מה עושים ? מייד מתקשרים לכמה מתווכים מדפי זהב ומי שנשמע לנו הכי נחמד הוא המנצח.

איך לבחור מתווכים מומלצים כדאי לקרוא במאמר שנמצא בלינק הבא:

אבל כבר בחרנו מתווך ואלה עשרת הדיברות איך נדע מתי להחליף אותו?

  1. גילנו שלמתווך שלנו אין רישיון תיווך:

מתווך ללא רישיון תיווך זאת עבירה פלילית ולכן חשוב שנבדוק ברשם המתווכים האם יש למתווך שלנו רישיון.

  1. הערכה גבוהה מידי של הנכס:

המתווך שלנו אמר לנו שהדירה שלנו שווה 500 אלף ₪ מעל השווי שחשבנו שבדקנו שהיא שווה. צריך לבדוק האם המתווך צודק. כי מרבית המתווכים כדי לקחת את העבודה יגידו לכם שהדירה שווה הרבה יותר ממה שרציתם ואח"כ יתחילו הסיפורים "השוק קשה" "אין טלפונים" וכו'. אז אם אתם רואים שהוא לא מצליח להביא אף אחד במחיר שהוא נקב זה סימן לא טוב.

  1. הערכה נמוכה מידי לנכס:

המתווך אמר לנו שהדירה שלנו שווה 500 אלף ₪ מתחת למחיר שבדקנו. כל מתווך יודע שמחיר נמוך הוא מתכון בטוח למכירה מהירה. לכן צריך להיזהר מלהסתפק במחיר נמוך לנכס שכן אנו לא רוצים למצוא את עצמנו בהפסד של כמה מאות אלפי שקלים.

אז מה עושים?

למתווך אסור לבצע שמאות לנכס ע"פ החוק. כל שאנו ממליצים היא לקבל חוות דעת משמאי וכך למנוע הפסד בממון או הפסד שהדירה מתומחרת גבוהה מידי והקונים בורחים.

  1. כנות, אמינות ויושר:

מתווך טוב לא צריך לשקר ללקוחותיו כדי לקבל עבודה. ולכן מתווך טוב ישר ואמין יגיד לאורך כל הדרך את האמת ללקוחותיו.

  1. המתווך שלנו לא מציג את הנכס כמו שהיה צריך להציגו:

מתווך טוב צריך לדעת כל פרט בנכס. למשל מאיזה חומרים הריצוף, או מאיזה חברה השיש, ולכן מתווך טוב עושה תחקיר מקיף על הנכס כדי ללמוד את כל פרטי הנכס ויתרונותיו.

  1. המתווך שלנו רק מביא אנשים וגם זה בקושי:

בזירו אנו מאמינים בשירות כולל וכי מתווך טוב צריך לעשות כמעט הכל למען הלקוח. ובמה הדברים אמורים:

בטרם המכירה צריך להכין את הדירה להשכרה או למכירה ולכן צריך אולי לצבוע, לנקות, להחליף מטבח כל העבודות האלה אנו עושים ללא תשלום.

לאחר מיכן צריך לבנות תכנית שיווק מקיפה אשר כוללת עשרות פעולות שיווק.

לאחר מיכן צריך לצלם את הנכס בצורה מקצועית ולפרסם את זה בכל המדיות.

לאחר מיכן צריך לקלוט את כל הטלפונים שיגיעו.

לאחר מיכן ואם מציאת הקונה צריך לדאוג להסכם משפטי אצל עו"ד מקצועי וגם זאת בזירו עושים על חשבונה.

לאחר מיכן צריך לדאוג להעברות של כל הצריכות ע"ש הקונים.

השירות שלנו למכירה

לעומת זאת בהשכרה יש הרבה יותר טיפול ובזירו ינהלו לכם את הנכס מ א – ת. מהכנת הנכס להשכרה, שיווק ופרסום ועד טיפול בתקלות, קריאות מונים, חוזים, הגנות משפטיות, אבזור וריהוט וכל זאת כדי שיהיה לכם שקט נפשי להתעסק בדברים החשובים באמת.

השירות שלנו להשכרה

עמלות עמלות עמלות תיווך:

האם המתווך שלכם גובה מימכם 2%, 1% או לא משנה כמה? פשוט תחליפו אותו. ולמה? מתווך טוב יכול להסתפק רק בצד של הקונים. אנו בזירו מאמינים מצד אחד בנתינת שירות מושלם ללקוח תוך מימון כמעט כל העלויות התפעול של התהליך בנכס ומצד שני כל השירות נעשה באפס עמלות.

  1. אין תוצאות:

עבר כבר חצי שנה מתקופת הבלעדיות ואין תוצאות. אם המתווך שלכם הביא 60 עד 120 קונים זה יפה מאוד וכנראה שהדירה שלכם תימכר בעוד חודש חודשיים. אבל אם המתווך שלכם הביא במשך חצי שנה רק 5 קונים שאף אחד מהם לא נתן הצעה. יש כאן בעיה.

  1. אי זמינות, חוסר שירות וכדו':

מתווך טוב חייב להיות זמין ללקוחותיו, על מנת לספק להם מידע לגבי התהליך בו הם נמצאים. מתווך חייב לספק ללקוחותיו מידע אמין, בכל רגע שהם פונים אליו על מנת ליצור אצלם את הביטחון שיש מי שמטפל בהם, וגם אם הוא לא הביא אנשים עדיין הדירה מטופלת משווקת ומפורסמת בכל המדיות.

  1. המתווך שלנו מלחיץ אותנו שנוריד מחיר:

המתווך שלנו לא אמור להלחיץ אותנו, אלה במקרה הטוב לתת לנו סקירה אמיתית על מצב השוק, מצב הביקוש והכל כדי שהעסקה תיעשה בדרך המלך.

****המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי.

"זירו מתווכים" – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל"ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית,

משרד ראשי: 1599-505656

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==