אז איך בוחרים מתווכים מקצועיים ומומלצים למכירה ו/או להשכרת הדירה ו/או הנכס שלכם?

אז איך בוחרים מתווכים מקצועיים ומומלצים למכירה ו/או להשכרת הדירה ו/או הנכס שלכם?

טיפים חשובים למכירת דירתך לבד או ע"י מתווכים בישראל:

  1. התייחסו למכירת הדירה כאל בליינד דייט. ממש כך. שימו נרות, ריח טוב, נקו את הבית, פנו רהיטים ישנים, תכינו עוגה טובה, והכל כדי שהקונים "ירגישו" בבית ואת הבית. מקסימום אחרי שהם הולכים אפשר להמשיך לערב סרט רומנטי עם הבעל.

 

  1. הכנת הנכס לקניה – מוכרים יקרים אף אחד לא יקנה בית עם גג מטפטף גינה לא מטופחת או קירות עם רטיבויות. אז חבל כי אם נתקן את הדברים האלה בוודאות ערך הבית יעלה.

 

  1. אל תגלו את כל הקלפים לקונים: מספיק שהצד השני יודע שאתם לחוצים כי קניתם דירה בתל אביב, הם (הקונים) ישתמשו בזה כדי להוריד אתכם במחיר. לכן מומלץ לנהל מו"מ ע"יי צד ג' למשל מתווך.

 

  1. מחיר מחיר מחיר. דירה שהמחיר ההתחלתי שלה גבוהה בכמה מונים ממחירי השוק לא תימכר. לכן חשוב ורצוי להזמין שמאי. גם כדי לא להפסיד את המחיר הריאלי של הבית וגם כדי לא להיות גבוה ממחירי השוק.

 

  1. בעניין הזה חשוב להבין. שמתווך הוא לא שמאי ואף אסור לו ע"פ חוק לעשות שמאות לדירה.

 

  1. לכל תחום יש את הבעל מקצוע שיודע לעשות את זה טוב יותר. אתם לא רוצים גם להיות המוסכניקים של עצמכם. תראו שגרת היום שלנו עמוסה מאוד… עבודה, ילדים, קריירה, חברים וכו'. זה שאתם מוכרים דירה זה לא אומר שאתם צריכים להיות מתווכים.

 

  1. בעל נכס לא יכול לעשות עבודה כמו שבעל מקצוע טוב ואמין יכול לעשות, למה הכוונה: בוא ניקח עו"ד שהוא כל היום בבתי משפט. האם הוא יכול לענות לטלפונים ולעשות מס' רב של פעולות למען הנכס שלו. התשובה היא חד משמעית לא. כי גם אין לו זמן וגם אין לו את הידע והכלים לכך.

 

  1. בכל מקצוע יש בעלי מקצוע שמקלקלים לכל בעלי המקצוע. כך גם בתיווך. אל תיפלו ברשת, קחו מתווך אמין עם המלצות. איך לבחור מתווכים מומלצים. מומלץ לקרוא את הכתבה שלנו בלינק הבא:

9.   ההצעה הראשונה שקבלתם היא ההצעה הטובה ביותר. לעתים זה נכון. מצד שני תבחנו את ההצעה הזאת והכי חשוב אל תפילו עסקה אם ההצעה הראשונה שקבלתם רחוקה רק ב              10,000 ₪ ממה שהתכוונתם למכור.

 

  1. תנו לקונים שלכם ספייס לטייל בבית, בדרך כלל החדרים קטנים ולא מומלץ ללוות אותם לכל חדר וחדר. חשוב לתת להם תחושה חופשית שהם ירגישו בבית שלהם.

11. דבר נוסף וחשוב בעל נכס ככל שיהיה מוכשר הוא לא איש מכירות. מכירות ושיווק זה עולם מיוחד ומקצוע עתיק יומין. איש מכירות טוב עושה תחקיר על הלקוח, ומשתמש בנתונים האלה לטובת העסקה. הוא גם יודע להגן על המחיר שרציתם ולא לשדר לחץ. מתווך טוב יודע לגרום באזזז לנכס שלכם.

  1. האם פרסום רק בלוחות הפרסום החינמיים מספיק? התשובה היא לא. היום בעידן הדיגיטל והיצירתיות צריך לעשות המון פעולות למכירת הנכס ו/או הדירה שלך. ולכן בעל מקצוע טוב יידע לבנות תכנית שיווק רחבה והיקפית עם כל הפעולות המתאימות לנכס. זה גם עבודה מרובה אבל גם הוצאות כספיות גדולות. מתווכים עובדים רק על הצלחה. אז למה לא לתת להם לעבוד?

 

  1. טיפ לפני אחרון וחשוב. מסקנה: במקום שאתם תנקו, תשפצו, תעמדו בפקקים, תענו לטלפונים תממנו עו"ד, תעשו טעויות במו"מ. תתקדמו לזירו מתווכים – הרשת היחידה שעושה עבורכם את כל העבודה באפס עמלה!

 

  1. חברים תנו למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם.

"זירו מתווכים" – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל"ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית,

משרד ראשי: 1599-505656

זירו הנה רשת בפריסה ארצית הפועלת בישראל בערים:

מתווכים, מתווך, מתווך ב, מתווכים בחיפה, מתווכים בנתניה, מתווכים בהרצליה, מתווכים בישראל, מתווכים בחדרה, מתווכים בנשר, מתווכים בתל אביב, מתווכים בירושלים, מתווכים ברמת גן, מתווכים בגבעתיים, מתווכים בפתח תקווה, מתווכים ברעננה, מתווכים בהרצליה, מתווכים בקיסריה, מתווכים בבת ים, מתווכים ביהוד, מתווכים בעכו, מתווכים בקריית אונו, מתווכים בנשר, מתווכים בזכרון יעקב, מתווכים בכפר הים, מתווכים בעין הים, מתווכים בנתניה, מתווכים בת"א, מתווכים ב, מתווך, מתווכים מתווכים, מתווכים מומלצים, מתווכים בכרמיאל, מתווכים בנהריה, מתווכים ברמת השרון, מתווכים בסביון, מתווכים בארסוף, מתווכים ברחובות, מתווכים במודיעין, מתווכים בישראל, מתווכים בכפר סבא, מתווכים בבני ברק, מתווכים באשדוד, מתווכים בטבריה, מתווכים בבאר שבע, מתווכים בראשון לציון, מתווכים באילת, מתווכים ללא עמלות תיווך, מתווך מומלץ, מתווכים מומלצים ב, מתווכים אפס עמלות, מתווכים זירו, זירו מתווכים, מתווכים בהרצליה פיתוח, מתווכים בכפר שמריהו, מתווכים בתל  מונד, מתווכים באבן יהודה, מתווכים בצפון, מתווכים במרכז, מתווכים בדרום, מתווכים בשרון, מתווכים בעמק חפר, מתווכים בגבעת אולגה, מתווכים בעפולה, מתווכים בכרמיאל, מתווכים באור יהודה, מתווכים מסחרי, מתווכים ב, מתווכים במודיעין, מתווכים בארסוף מתווכים רמת אביב, מתווכים בצפון תל אביב, מתווכים בצהלה, מתווכים ב, מתווך ב, מתווכים פרויקטים חדשים, שיווק נדל"ן, שיווק פרויקטים חדשים, שיווק פרויקטים למגורים, ניהול נכסים ב, ניהול נכסים בישראל, ניהול דירות ב, ניהול נכסים בחיפה, ניהול נכסים בירושלים, ניהול נכסים בהרצליה, ניהול נכסים בנתניה, ניהול נכסים ברמת גן, ניהול נכסים ברמת השרון, ניהול נכסים בנתניה, ניהול נכסים בחדרה, ניהול נכסים בחיפה, ניהול נכסים בבאר שבע, ניהול נכסים בקריות, ניהול נכסים בנשר, ניהול נכסים בבני ברק, ניהול נכסים בפתח תקווה, ניהול נכסים בלוד, ניהול נכסים בבת ים, ניהול נכסים בחולון , ניהול נכסים במודיעין, ניהול נכסים בירושלים, ניהול נכסים באשדוד, ניהול נכסים בישראל, ניהול נכסים בקיסריה, ניהול בהרצליה פיתוח, ניהול נכסים באילת, ניהול נכסים בקריית אונו, ניהול נכסים ברעננה, ניהול נכסים בכפר סבא, ניהול נכסים בטבריה, ניהול נכסים בעכו, ניהול נכסים בנהריה, ניהול נכסים ב, חוק המתווכים, עמלות תיווך נהוגות, רשם המתווכים, תלונות על מתווכים, רשם המתווכים, חומר לבחינות של מתווכים, שאלות לבחינות של מתווכים, מתווכים מומלצים, מתווכים מקצועיים, מתווך ב, מתווכים וניהול נכסים, ניהול נכסים ב, ניהול דירות ב, ניהול נכסים מסחריים, ניהול מבנים מבנים, ניהול מרכזים מסחריים, שיווק פרויקטים חדשים, שיווק פרויקטים למגורים, שיווק נדל"ן, אפס עמלה, זירו מתווכים, שמאים, עורכי דין לנדל"ן, עורך דין לנדל"ן, שמאי ב, עורכי דין לנדל"ן ב, עורכי דין לנדל"ן ב, אדריכל ב, שיפוצניק ב, אינסטלאטור ב, דרושים זכיינים, דרושים מתווכים, דרושים מתווך, מתווכים מומלצים ב, מתווכים מקצועיים ב, מתווכים מומלצים, מתווכים ברמת גן, מתווכים ב, מתווכים בחיפה, מתווכים בתל אביב, מתווכים בהרצליה, מתווכים בנתניה, מתווכים בת"א, מתווכים בירושלים, מתווכים בקריות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==