מתווכים בחדרה | ניהול נכסים בחדרה | באפס עמלה

מתווכים בחדרה ניהול נכסים בחדרה

מה היתרון של ניהול נכסים באפס עמלה על פני השירות של מתווכים בחדרה? איך מנהלים שטחים מסחריים באזור חדרה והשרון הצפוני באופן יעיל וחסכוני במיוחד? ומול מי אפשר לרכז שירותי שיווק נדל"ן? התשובות לשאלות הנ"ל ישנו את תפיסת עולמך.

חדרה שוכנת לחוף הים התיכון והיא מזוהה בעיקר כאחת הערים הגדולות והמרכזיות של מחוז חיפה והשרון הצפוני. כיום יש בחדרה מבני תעשייה רבים ואת תחנת הכוח הגדולה בישראל, מה גם שחברות מסחריות בוחרות להתמקם בה בגלל הנדל"ן הזול. כמו כן, משקיעים בנדל"ן מזהים את הפוטנציאל של העיר ומתייעצים לעיתים עם מתווכים בחדרה לגבי השירותים שלהם.

הנכס שלך לא חייב לשלם עמלות תיווך!

בחברת זירו גאים להציג מהפכה בשירותי שיווק וניהול נכסים למכירה או השכרה. הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בשיווק נדל"ן באפס עמלה ובריכוז עבורך של שלל שירותים מעולים מול גורם אחד. אפשר לפנות אלינו בכל רגע נתון כדי לשווק או לנהל נכסים פרטיים ואנו עוסקים גם בשיווק פרויקטים למגורים, שיווק וניהול שטחים מסחריים ועוד.

מה מיוחד בניהול שטחים מסחריים?

ניהול שטחים מסחריים מבוצע במטרה לשמור על ערך הנכס לאורך זמן. בניגוד לדירה פרטית, בשטחים מסחריים יש תחלופה גבוהה של שוכרים וסיכון לשחיקה. הניהול צריך להתבצע תוך היכרות עם אופי הנכס והדרישות של בעלי העסקים בחדרה והסביבה.

מתווכים בחדרה לא יכולים לנהל עבורך שטחים מסחריים

הדרך היחידה לנהל שטחים מסחריים באזור שנמצא בתנופת צמיחה כל כך גדולה כמו השרון הצפוני היא לערב חברה שמתמחה בכך. עוד לפני שמשווים בין עמלות של מתווכים בחדרה, צריך לזכור שאין להם את הידע, ההכשרה, הכלים או המנדט לנהל שטחים מסחריים. ניהול של שטחים מסחריים דורש סל תכונות אחר לגמרי משל מתווך ולכן עדיף מלכתחילה לפנות לחברה שמתמחה בכך.

זירו מתווכים מרכזים עבורך את כל השירותים תחת קורת גג אחת

זירו מתווכים היא החברה היחידה בארץ לשיווק וניהול נכסים שבאה להעניק לך שירותי ניהול מקיפים באפס אחוז עמלה. אנו מבינים שהוצאות על שירותי מתווכים בחדרה עלולות להגיע לעשרות אלפי שקלים בכל עסקה, לכן מציעים לך כבר עכשיו להשאיר פרטים כאן ונעמוד לרשותך בהקדם!

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==