מתווכים בחיפה | ניהול נכסים בחיפה | באפס עמלה

מתווכים בחיפה ניהול נכסים בחיפה באפס עמלה

מהו סל השירותים של מתווכים בחיפה? איך והאם בכלל אפשר לנהל את הנכס בלי הוצאות מיותרות? ומה כוללים שירותי שיווק וניהול נכסים? חושפים את הסודות כעת.

חיפה היא העיר השלישית בגודל אוכלוסייתה בישראל והיא גדלה בקצב מהיר. נכון להיום נחשבת חיפה המרכז הכלכלי, המסחרי, התחבורתי והתרבותי של אזור הצפון אז אין פלא שנרשם בה ביקוש גבוה לרכישת נכסי נדל"ן. עם זאת, עושה רושם ששירותי מתווכים בחיפה לא תמיד עונים על הצרכים של בעלי הנכסים או מתאימים להם.

שיווק וניהול הנכס שלך באפס עמלה? יש דבר כזה!

חברת זירו הוקמה במטרה להציב אלטרנטיבה לשירות הבסיסי של מתווכים בחיפה. אנו עובדים בפריסה ארצית ומטרתנו היא לרכז שירותי שיווק נדל"ן באפס עמלה. בניגוד למתווך, אנו נעשה הכל והחזון שלנו הוא להעניק שירותי ניהול שכוללים הכל בלי לצמצם עבורך הכנסות ותשואה.

סל השירותים של מתווכים בחיפה

שירותי מתווכים בחיפה דומה לסל השירותים של מתווכים אחרים. רישיון תיווך מאפשר לאנשי מקצוע למכור או להציע נכסים בשם הבעלים, אך הוא גם מתיר להם לגבות עמלות. כתוצאה מכך, סל השירותים של המתווכים המסורתיים עלול לפגוע ביכולת של בעלי נכסים להשיג את התשואה הראויה לפי מיקום, אופי וגודל הדירה שברשותם.

מהם שירותי ניהול נכסים?

ישנם שירותים ופתרונות רבים שמתאימים לבעלי נכסים, אך הם לא דורשים את המעורבות של מתווכים ולכן הם גם לא כרוכים בתשלום עמלה. ברשימה הזו ניתן למצוא למשל שיווק וניהול נכסים למכירה או להשכרה, שיווק פרויקטים למגורים ושיווק וניהול שטחים מסחריים. מיותר לציין שאלו לא שירותים שניתנים על ידי מתווכים ב

או בכל מקום אחר בארץ ללא עמלה אלא באופן ייחודי על ידי חברת זירו מתווכים.

הנכס שלך צריך להיות מנוהל טוב יותר

בין יש לך נכס למכירה או להשכרה, בזירו מחכה לך חבילה מושלמת שתחסוך עבורך כאב ראש, זמן וכסף. מטרתנו היא לסייע לך בהליך המורכב של ניהול נכסים ולעמוד לרשותך לפני השכרה או מכירה. אנו מעניקים לך שירות טוב יותר משל מתווכים בחיפה ובלי לגבות עמלה – אז הגיע הזמן להשאיר פרטים ונעמוד לרשותך בהקדם.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==