כיצד בוחרים חברה לשיווק פרויקטים חדשים למגורים?

השירותים שלנו לשיווק פרויקטים חדשים שיווק נדל"ן

מתווכים יש המון אז כיצד בוחרים חברה לשיווק פרויקטים חדשים למגורים באפס נדל"ן?

שיווק פרויקטים למגורים הוא אחד התהליכים המורכבים יותר ליזמים וקבלנים הבונים בניינים חדשים, בין אם אלו פרויקטים של תמ"א 38 או בניינים חדשים למכירה. רק כדי לסבר את האוזן, מדובר בקמפיין שיווקי המצריך שיווק בצורה נכונה, בניית תמהיל פרסומי, שירות מענה עבור לקוחות, קבלת קהל ועוד מני רבים. על מנת לצלוח את התהליך ולבצע אותו בצורה מקצועית ונכונה, אתם צריכים חברה המתמחה בשיווק פרויקטים חדשים למכירה.

בשונה מהשוק הפרטי שאז נמכרת דירה אחת בודדת, כאן מדובר בכמות של דירות, שהרי יש דרישה למכור כמה שיותר פרויקטים "על הנייר" על מנת שהקבלן יקבל מימון התחלתי, ומצד שני יש להתאים את מסרי השיווק לקהל היעד, בין אם מדובר בקהל יעד דתי, חילוני, מעמד ביניים, קהל "אמיד" וכן הלאה. מצד אחד קהל אמיד יותר ירבה לרכוש נכסים על הנייר ולהמתין עוד כמה שנים עד שהפרויקט יהיה מוכן, ומצד שני קהל פחות אמיד די יתקשה לרכוש דירה ולהמתין עוד כמה שנים. אם כך, האתגר הוא גדול והעבודה היא מרובה, לכן תנו למקצוענים לבצע אותה בצורה נכונה.

בבואכם לבחור חברה לשיווק פרויקטים חדשים, חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

חברה אמינה בעלת מוניטין – מוניטין הוא גולת הכותרת, הרי רק חברה בעלת ניסיון רב בשיווק פרויקטים חדשים תוכל לבצע את העבודה בצורה מקצועית ותדע לשווק את הפרויקט בצורה נכונה על מנת להגיע לקהל יעד הרלוונטי.

מעקב ובקרה על ידי תוכנות מתקדמות – חשוב לבחור בחברה המספקת מעקב מלא אחר מכירת הפרויקט והוצאת דוחות מסודרים, בין אם הם יומיים, שבועיים או חודשיים. בקיצור, אתם צריכים חברה שתעבוד איתכם בשיתוף פעולה מלא לאורך כל התהליך.

מחירים הוגנים – המחיר הוא פקטור חשוב בכל התהליך ומאפשר לכם לאמוד את התעריפים מבעוד מועד. לכן, כדאי לבצע סקר שוק עם כמה חברות לניהול ושיווק פרויקטים חדשים, אך מבלי להתפשר על איכות החברה ומטרות הפרויקט.

עמידה בלוחות זמנים – ישנה חשיבות רבה לעמידה בלוחות זמנים, שהרי כל יום הוא קריטי עבור היזם, אך מצד שני לא ניתן לדעת בוודאות מתי הפרויקטים יימכרו, לכן חשוב לברר זאת מבעוד מועד.

****המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי.

"זירו מתווכים" – הנה חברה מובילה לתיווך ניהול נכסים שיווק נדל"ן המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו לקום מהכסא ! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

משרד ראשי: 1599-50-56-56

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==