מהפיכה? האם נפסיק לשלם עמלות תיווך? זירו מתווכים שירותי נדל"ן מושלמים באפס עמלה!

זירו מתווכים

זירו מתווכים

מהפיכה ? האם נפסיק לשלם עמלות תיווך? רשת זירו מתווכים תעניק שירותי נדל"ן מושלמים באפס עמלה!

מהיום בעלי נכסים ייהנו משירותים מושלמים באפס שקלים. אז למה צריך לשלם 2% + מע"מ, עמלות תיווך? הקופיקס של עולם הנדל"ן,  המטרה: 20 זכיינים וסניפים תוך שנה.

האם נפסיק לשלם עמלות תיווך ? שירותים מושלמים באפס עמלה?

רשת זירו מתווכים – שיווק וניהול נדל"ן באפס עמלה היא רשת צרכנית הבאה להנהיג מהפיכה בעולם הנדל"ן.

זירו מאפשרים לכל בעלים של נכס, מוכר נכס קבלן שבונה בניין או משכיר נכס, להמשיך בשגרה העמוסה,

ומתחייבת לקחת על עצמה את כל עלויות התפעול הניהול והשיווק של הנכסים שבבעלותכם.

השיפוץ, העיצוב, ההסכם המשפטי, הקמפיין הפרסומי, הצילומים המקצועיים, הטיפול המשפטי, הריהוט, העובדים שירוצו ויטפלו בכל הדברים שאתם הייתם צריכים לעשות בעצמכם, והכל במטרה להביא את המוכרים והמשכירים לנקודת הסיום ללא שום התעסקות ותשלום מצדכם.

לא משנה איזה נכס יש לכם, דירות חדשות, דירות יד שנייה, נכס מסחרי או נכס יוקרה…זירו תעניק לכם סל שירותים מקיפים באפס עמלה.

מנכ"ל זירו מתווכים: "החזון של זירו הוא להעניק לבעלי נכסים שירותים מושלמים ולחסוך להם את כאב ראש, זמן ועשרות אלפי שקלים, ומצד שני להעביר את הטיפול לידיים מקצועיות. בעלי נכסים אשר מוכרים או משכירים נכסים אין להם את הזמן כדי לטפל בנכס שלהם כפי שאנו מטפלים. רק לפני חצי שנה זכינו בסקר לקוחות ע"פ חשבוניות ברצף בציון 9.67 על השירות המסור אותו אנו מעניקים לבעלי נכסים, הרשת כבר מנהלת מעל 300 נכסים בפריסה ארצית".

"נניח שיש לך נכס למכירה? יוצא שרוב האנשים מאוד עסוקים בשגרת יומם. העסק, המשפחה, הקריירה, החברים, התחביבים…זירו תעניק לבעלי נכסים סל שירותים מושלם אשר ינהל לך את כל תהליך המכירה, החל מאפיון ובניית תכנית לנכס המוצע, השבחת הנכס (עיצוב, ניקיון, שיפוץ, אבזור), בניית תכנית שיווק וקמפיין פרסומי, צילום מקצועי, הסכם משפטי אצל עו"ד מומחה נדל"ן ועוד…והכל באפס עמלה.

ונניח שיש לך נכס להשכרה? זירו תציע לך סל שירותים מקיף אשר ינהל לך את כל תהליך ההשכרה: מציאת הדייר ע"י קמפיין פרסומי, השבחה והכנת הנכס להשכרה, הסכם משפטי, טיפול משפטי בכל בעיה עם השוכר, טיפול בכל תקלה 24/7, ריהוט, גביית שכ"ד, העברות של המונים לרשויות ועוד, במטרה שבעל הנכס ייהנה משכ"ד המגיע לו מבלי לצאת מהשגרה העמוסה.

מוסיף: "כדי להוריד את כאב הראש, כל מה שבעל נכס צריך לעשות הוא למלא את פרטי הנכס באתר של זירו ומשם הנכס הוא היסטוריה, הרציונל: "שגר ושכח". הרשת בנתה פלטפורמה חכמה באינטרנט המאפשרת לשלוח בקשה לטיפול בנכס ללא תשלום. השירות יפעל בכתובת: www.zeroreal.co.il"

"לאחר שבעלי הנכסים ימלאו את הטופס, מומחה הנדל"ן שלנו ילמדו את פרטי הנכס שלכם, הם ייצרו אתכם קשר תוך זמן קצר ויסבירו להם  מה הם יכולים לקבל באפס עמלה".

מסכם: הרשת מונה כיום 6 זכיינים אך היעד הוא להגיע עד 2018 ל 20 זכיינים, אשר יתנו שירות מושלם לבעלי נכסים מהצפון ועד הדרום, אנחנו קוראים לקהילת המתווכים להצטרף למהפיכה".

השירותים שלנו להשכרה

www.zeroreal.co.il

https://www.youtube.com/watch?v=gmSxawUOmkU

 

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==