מתווכים בקריות | ניהול נכסים בקריות | באפס עמלה

מתווכים בקריות ניהול נכסים באפס עמלות

איך כדאי לנהל נכסים? האם ניתן לחסוך את העמלות הגבוהות של מתווכים בקריות? איזה שירותי ניהול נכסים אפשר לקבל באפס עמלות?

גוש היישובים ששוכן בעמק זבולון ונקרא "הקריות" מושך אליו משקיעי נדל"ן מכל רחבי הארץ. מלבד העובדה שמדובר על יישובים שמניבים תשואה גבוהה בגלל הקרבה למפרץ חיפה, בקריות נכללים ערים מבוקשות למגורים כגון קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין וקריית אתא. כמו כן, רבים כוללים בקריות את השכונות החיפאיות של קריית חיים וקריית שמואל.

יש לך נכס בקריות? הגיע הזמן לשים אותו בידיים טובות!

חברת זירו מספקת לאנשים שמוכרים או משכירים נכס מכל סוג באזור הקריות שירותי ניהול ושיווק נדל"ן באפס עמלה. זירו היא לא חברת תיווך אלא חברה לשיווק וניהול נכסים. כתוצאה מכך, זה מאפשר לנו לספק לך מגוון רחב של שירותים ללא גביית עמלות תיווך. אנו פועלים בצורה אחרת ממתווך והחזון שלנו הוא לרכז עבורך פתרונות ניהול באפס עמלה. כמו כן, הגישה הניהולית שלנו מוכיחה את עצמה בפריסה ארצית ויכולה להתאים גם לנכס שלך בפתח תקווה.

אין סיבה להסתפק בשירותי מתווכים בקריות

השירות הבסיסי של מתווכים בקריות לא תמיד מתאים לבעלי נכסים. ראשית, המתווך מחבר בין בעל הנכס לבין שוכר או קונה אך לאחר מכן הוא לא מעורב בתפעול ובניהול השוטף. שנית, מתווכים בקריות ובכל מקום אחר בארץ גובים עמלות גבוהות. העמלות עלולות להגיע לסך של עשרות אחוזים משווי העסקה ולשמוט את הקרקע מתחת לאטרקטיביות שלה.

הדור הבא של שיווק נדל"ן

מתווכים בקריות לא יכולים לתת לקהל הלקוחות שלהם את השירות המתאים. הפתרון היחיד הוא להצטרף לדור הבא של שיווק בנדל"ן ולהגיש בקשה מסודרת לניהול נכסים באפס עמלה. תהליך העבודה כולל פנייה למומחים שלומדים את הפרטים, שיחה עם מנהל הנכס, פגישה לתיאום ציפיות וניהול או שיווק ללא תשלום.

הנכס שלך כבר ברשימה!

רוצה לצרף את הבית שלך בקריות לרשימת הנכסים שמנוהלים על ידי זירו נדל"ן? כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולהפסיק לשלם עמלות על מתווכים בקריות.

מה זה מתווכים ע"פ המילון

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==